• Ananas

Julkalender till honom =)

Jag sitter hemma och syr en adventskalender (ni vet med ringar i som man kan knyta fast saker i) och min sambo ska dela den med katten! Kisse får kattgodis/leksak på sina dagar och min sambo kan nog få rimlappar med "presentkort". Det är en toppenidé!!!

Hoppas det är ok att jag också knycker idén!!!

• Ananas

Jag har varit iväg nu och fixat lite saker och ska gömma dem fort innan sambon kommer hem. Han ringde precis och kommer om 20 min.
    Jag har köpt choklad, miniskumpaflaska, tablettask och så ville jag ha kinderägg men de var slut!
    Det ska även finnas med biobiljetter, videohyra, massage, bastukväll inkl öl och korv, en valfri favvis-middag som jag lagar åt honom.
    Det var nog det, jo, till julafton blir det en särskild överraskning som han får öppna på julaftonskväll när vi är ensamma... ;) ska gå och leta efter litet kit till det någon dag här! Det ska vara några snygga/läckra underkläder. :)

Resten av luckorna har min sambo så generöst donerat till katten så hon får kattgodis i dem! :)

• Ananas

Nu har jag sytt färdigt min adventskalender och har hängt upp den på väggen. Jag tog foton på den med digitalkameran så jag kan lägga ut den på min hemsida. Tyvärr tog sambon med sig sin dator och adaptern till kamerakortet så ni får vänta ett tag. Men jag hör av mig så fort jag har lagt upp bilden!
    Nu ska jag bara slå in presenterna också. Sen är allt klart.

• Ananas

Får se hur det blir med rimmandet... Kisse uppskattar nog inte rim ändå. ;)
    Det som saknas i presentvägen är iof julafton men då jag håller på att bli av med en del kg så får jag vänta ett tag med den. Tanken var att han skulle få den presenten "på" mig! :D

• Ananas

Det var kisse som fick första "luckan" och hon tyckte om sin torskpinne! ;)

• Ananas

Det var kisse som fick första "luckan" och hon tyckte om sin torskpinne! ;)

Svar på tråden Julkalender till honom =)