• Santa Fe

Snyggast killfrisyr och hårlängd?

Lite "fjortisfråga" kanske...

Själv tycker jag självlockigt tjockt mörkt hår, ca 6-7 cm överallt är så fruktansvärt läcker och snyggt!

• Svar på tråden Snyggast killfrisyr och hårlängd?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Gott å Blandat

Helrakad på huvudet med skäggstubb!! Det finns inget snyggare!

• lilla lilo

håller helt och hållet med dig
    Gott och blandat.
    min gubbe har helrakat med skäggstubb,
    rent av sexigt:)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Fagas fästmö

Jag gillar mörkhåriga killar med kortklippt till halvlångt hår beroende på hårets kvalitet och fason.

Killar med comviqfrilla (dålig täckning) ser bäst ut när de klipper av allt/snaggar det istället för att kamma över de kala fläckarna. Obs! Det är min personliga åsikt.

Trevlig helg! Ekorren.

• Betty_Boop

Jag tycker att det beror på killen. En snygg frilla på en kille kanske ser jätteful ut på nån annan. Min sambo är lite tunnhårig och passar bäst i snaggat. Jag brukar gå lös å honom med trimmern då och då..hihi

• Meddelande borttaget
  • Helena V

*s* Jag har ett foto på min man då han har den mest hysteriska hockeyfrilla jag någonsin sett! Nästan midjelångt hår till en helt otrolig igelkott-spret mitt uppe på huvudet. Men det är väl taget runt 1986-87 så det må vara honom förlåtet...

• New York brud

Madre de mios, ta och lugna ner er...Ta inte ut agressioner pa manniskor som inte fortjanar er ilska...

har pa killar, kort, kort, kort...Om han inte ar en Latino, da alskar jag de halvlanga lockiga svarta haret...Mmmm...

• MissRut

Egentligen är det lite lustigt. Innan jag och sambon blev ihop var det snyggaste jag visste killar med mittbena och hår ungefär till öronen. Alltså som recis nådde till övre delen av öronen. Hoppas ni förstår hur jag menar. Och han hade så när vi först lärde känna varandra och jag tyckte han var jättesnygg. Sen klippte han sig till samma frisyr han har nu, lite längre uppe och kort på sidorna, och nu kan jag inte tänka mig nån annan frisyr. Så nog är det lätt att ändra sig. :)

• Maggi

Samma andra sagt, smaken är som baken, DELAD!

Tycker det är trist att det skall behövas så starka ord, bara för att man har olika meningar anågende en så simpel sak som frisyrer.
    Själv sällar jag mig till de som tycker att kort hår är snyggt, men det beror ju på amnnen som bär frisyren!

/Maggi

• MissRut

Efter att ha läst igenom hela tråden känns det som om den hätska stämningen uppkom p.g.a. ett missförstånd. Det känns som om Electric Ladys inlägg om trakasserier p.g.a. långt hår var mer allmänt menat medan milimina trodde det var något inlägg i den här tråden hon menade. Sedan började elaka ord och kommentarer flyga omkring. Synd att det ska urarta. Men min lilla medling här kanske kan göra att tråden fortsätter som den började, som en rolig och intressant "fjortis-tråd". :)

• Patrik - Bröllopstorget

För er info har vi tagit bort en del inlägg i denna tråd som innehåller gnabb mellan forumdeltagarna. Försök håll er till ämnet UTAN personangrepp, det är mycket trevligare. Känner någon sig kränkt, klicka på "Anmäl inlägg" och berätta, posta inte egna inlägg med nya angrepp, det leder bara till onödig osämja vilket leder till att man blir tilsagd av oss.

Svar på tråden Snyggast killfrisyr och hårlängd?