• Santa Fe

Snyggast killfrisyr och hårlängd?

Lite "fjortisfråga" kanske...

Själv tycker jag självlockigt tjockt mörkt hår, ca 6-7 cm överallt är så fruktansvärt läcker och snyggt!

• Svar på tråden Snyggast killfrisyr och hårlängd?
  • Zazza

Jag är också barnsligt förtjust i lite lockar att hålla i, gosa med, snurra fingrarna i och se på...
    Skulle tro det är 6-7 cm som min blivande också har, men mellanblont till skillnad från dins mörka lockar
    Vid min ålder 40+ är det dock vanligare med flint på killarna så jag är nöjd.

• saris

Min kille har ljustbrunt, lite lockigt, halvlångt hår. Tycker att det är ursnyggt men har varit lite osäker på hur det ska passa på den stora dagen - är inte så förtjust i "back slick" och man kanske inte ska ha lugg i ögonen när man säger "I do"... Fast han är så snygg i det, så han får absolut inte klippa sig!

• ninonica

Jag fick min man att klippa av sig sitt långa hår bara några veckor efter vi träffades... Tycker inte att det finns nån speciell frisyr som är extra snygg, det beror alldeles på vem så bär den...

• lillaEgo

Jag har alltid haft en förkärlek till kortklippta (inte snagg ) välfriserade blondiner.

Inget jag planerar att tycka utan det bara är så.

• Zazza

lillaEgo:

Vadå planerar att tycka? Hur menar du då?

• Jema

Kort hår, fast absolut inte helrakat.

Tycker att lite längre hår på killar får det att se ut som dom är modeller för en parfym (fast dom inte ser ut så *s*) eller så får jag 80-talskänsla, tyvärr.

Jema

• lillaEgo

Zazza

Ja, det "vette sjutton" vad jag menar med det.

Just när jag skrev det lät det bra men nu ser jag ju hur dumt det ser ut. Ingen planerar väl för sin smak... ? .....eller?

Att jag tycker blonda kortklippta killar är snyggast beror på att jag tycker långhåriga är fula (däremot tycker jag mörka killar är snygga ). Typ NOLL konsekvens i mitt tänkande alltså.
    Det bara är så!

Klokare?

• Zazza

lillaEgo:

Ja då förstår jag! Ibland får man till bokstäverna så konstigt
    Det är ju en av farorna när man skriver på nätet att andra inte riktigt förstår, men då kan man ju fråga och få svar precis som vi gjorde nu.

När det gäller håret så ändras ju det med åren och jag kan inte säga att jag tyckte mindre om den som var flint. det är sådant man får ta, precis som man blir bredare över rumpan med åren. Ja inte alla förstås, men ...

• Helena V

Omöjlig fråga att besvara! Det beror ju på vem håret sitter på! På min egen man tycker jag om när han har lite längre hår. Finns killar som klär bäst i helrakat likväl som de finns det som är asläckra i riktigt långt hår.

• Electric Lady

Långt, med fall, men inte totalt krulligt. Absolut inte spikrakt heller. Mittbena, inte bakåtslick. Jag gillar inte alls blonda killar. Annars har jag inga färgpreferenser. Men jag tycker att det är snyggast att vara mörk oavsett kön.

Hårlängden är jätteviktig för mig. Korthåriga killar ser jag rakt igenom. De har ingen identitet för mig.

Det är lustigt, det här med läggning. Känns nästan lite konstig att säga att jag är heterosexuell, när det är en sån extremt liten minoritet av killar jag finner acceptabla! Ser en snygg kille på stan gör jag max varannat år eller så!

Men faktum är att min kille hade rätt kort hår när vi blev ihop (fast han hade långt när vi först träffades och numera)Vi sparade ut våra beatlesfrillor tillsammans!

Svar på tråden Snyggast killfrisyr och hårlängd?