• bruden sanna

Festlokal Dalarna

Är det någon som har några bra tips på var man kan ha en rolig bröllopsfest i Leksand/Siljansnästrakten i Dalarna? Fokus är att det ska bli en kul fest men samtidigt vill jag ha en lokal som är fräsch och någorlunda tjusig. Kanske har ni också tips på kyrka, transport eller något annat?
    Tacksam för hjälp!!!

• Svar på tråden Festlokal Dalarna
  • bruden sanna

Är det verkligen inte någon som har varit i Leksand/Siljansnästrakten som har lite idér??? det måste ju finnas massor av ställen där och fok som harvarit där!!
    Nu håller jag mina tummar för svar!!!
    /bruden sanna

• Meddelande borttaget
  • bruden sanna

Hej Mina!
    Vad kul, vi har faktiskt också funderat på Tibble och tom prellbokat till den 4 sep.
    Vore jättekul med lite tips! Varför valde ni just Tibble bystuga, vilken kyrka ska ni vigas om ni ska vigas i kyrka (visst skulle man kunna vigas på bryggan?), hur många blir ni, vilken transport, var ska gästerna sova om de inte kommer från Dalarna, har ni bestämt något färgtema. Jag är så nyfiken på allt och skulle bli jätteglad för svar!

• bruden sanna

Hej Mina!
    Du får gärna maila mig på min e-mail så kan vi diskutera lite! Däremot så är jag osäker på om man får ge ut sin e-mail, jag gör ett försök! sannadalarna@hotmail.com
    Vi håller tummarna!!!

Svar på tråden Festlokal Dalarna