• Mon 31 Jan 2022 00:26
    19493 visningar
    1 svar
    1
    19493

    Sponsring sökes

    Hej,

    mitt namn är Dina Carolina Silva Munoz. Enda sedan jag var liten och såg min första romantiska film har jag velat hitta min drömprins och ha mitt drömbröllop. Jag har hittat min drömprins nu återstår bara drömbröllopet. Tyvärr har varken jag eller min pojkvän ekonomin till att få mitt drömbröllop att gå i uppfyllelse. Då det bara är min pojkvän som arbetar och har en inkomst. Jag får endast barnbidrag för barnen, 1/4 omvårdnadsbidrag (för sonen som har adhd, autism och lindrig intellektuell funktionsnedsättning) & föräldrapenning (för bebis). Vilket brukar landa på runt 5000kr/månaden, inte mycket alltså. Med det lilla som min pojkvän tjänar betalar han ALLT. Har han tur så har han nån hundring kvar efter att hyran, elen och alla räkningar är betalda, som han måste använda för att tanka bilen så han han ta sig till arbetet. Jag får använda det lilla jag får till att köpa mat åt oss. Vi är 2 vuxna och 3 barn, som ni ser så lever vi tight varje månad. 
    Därför gör jag detta försök med att söka efter någon som skulle vilja hjälpa med att få en dröm att bli sann. 

  • Svar på tråden Sponsring sökes
  • Mon 31 Jan 2022 00:38
    #1

    Tillägg...
    .
    .
    Pga att jag inte har något komplett gymnasiebetyg, är det svårt för mig att få ett jobb. Anledningen till att jag inte har något komplett gymnasiebetyg är för att jag tyvärr varit med om 3 våldtäkter i mina ungdomsår. Men jag vägrar låta dom ta över mitt liv och mina drömmar.

Svar på tråden Sponsring sökes