• Anonym (Huvud­värkde­luxe)
    Mon 29 Nov 2021 12:32
    39829 visningar
    0 svar
    0
    39829

    Orolig att hemligheten läcker ut

    Hej

    Jag har en oro inför framtida bröllop.

    Jag har en barndomsvän sedan jag var ca 5 år. När mitt ex var otrogen med mig för två år sedan så var han stöttande för mig och hjälpte mig. Jag var hemma hos honom en helg och låg med honom. Orsaken var att vi båda hade bara legat med en person innan där våra båda var väldigt egoistiska i sängen så vi ville båda uppleva ett bra samlag. Vi båda sa att det var som vänner och vi inte skulle säga detta till någon annan.

    Träffade min nuvarande partner ca 2 månader efteråt. Han har ett dåligt självförtroende sexuellt och är orolig om han duger för mig (vilket han verkligen gör) När jag sedan träffade min vän igen samtidigt med min syster en dag så fick jag dåligt samvete och berätta för min partner om vad vi två hade gjort innan. Detta har verkligen fastnat hos honom och han berättade det på fyllan en gång för sina polare när jag var med i samma rum. Vi har diskuterat detta efteråt.

    Problemet jag har är att jag inte vet om jag ska berätta för min vän att dem vet. När vi gifter oss så kanske någon av hans vänner försäger sig och alla vet om detta på plats? Är ju orolig att det ska komma ut till mina föräldrar med då vi är barndomsvänner

Svar på tråden Orolig att hemligheten läcker ut