• 0liviana

    Hittade klänning som satt perfekt MEN...

    Är jag dum eller???

    Men detta är ju bara dina hjärnspöken??? Och du kan ju för Guds skull inte låta dom förstöra ditt bröllop?????? Det spelar väl ingen roll om det är kläder som är märkta med gravid, barnmodell eller herr???? Passar klänning perfekt så är det ju ett kap!!!!

    Sedan har jag all förståelse för att hjärnspöken är tuffa, jag har själv varit där, men du kan ju inte köpa en fulare klänning bara för att den inte är en gravidklänning????

    Tänk på din sits som om du pratade med en vän: hade du sagt åt den personen att den skulle byta klädesplagg för att den var märkt gravidpladd? Eller herr/dam? Kom ihåg att behandla dig själv som en vän!!!! Är så glad att du hittat en fin klänning!! Jag hoppas att du behöll den!!

    Är inte medlem här, men ska själv gifta mig och råkade hitta ditt inlägg och mitt hjärta sprack, så jag var bara tvungen att skriva!!! Klart du ska ha klänningen om den passar!!!!

    (Finns förövrigt inget värre än att tänka tillbaka på allt jag undvek för att jag hade mina hjärnspöken, som nu i efterhand var helt orimliga! Och som egentligen inte höjde mig på något sätt alls, snarare förvärrade, men själv såg man inte det, utan bara sina egna komplex (som andra enbart såg för att man själv pekade ut dom)

Svar på tråden Hittade klänning som satt perfekt MEN...