• Sun 5 Jul 2020 21:18
    42878 visningar
    0 svar
    0
    42878

    Snabb hjälp med personlig present

    Hej,

    Har en kort tid på mig stt komma på nåt roligt gulligt personligt I bröllops present till svägerskan. Har haft så många idéer men ack så lite tid och möjligheter.

    Bland annat försökt ejag Hitta ett program eller en person som kunde göra en målning av dom och deras väg dit.. Jag hade en vision. Men ja antingen fick jag inte tag i nån eller för dyrt.

    Sen en rubiks kub med personliga bilder på, då han älskar det, men finns knappt bilder på dom.

    Annat personligt mottages gärna förslag på. Tänkte även en lykta med text och nån lapp med fin tex med att det började med en gnista, blev en låga och nu ska dne för evigt brinna ttp.. Kommer ni på nåt fint med det hjälp mig gärna bolla. Känner mig aningen stressad, då de bjöd så plötsligt och me d kort varsel.

    Nu kom jag på en annan idé.

    Funderar nu på att ge dom en låda med "hjälp" på traven de första 3 årsen och sen ttp nu får ni klara er själva..

    Att det då är paket I paketet, som ska öppnas på varje årsdag. Så första året något med bomull andra papper å tredje läder.

    Å ja självklart kan man ju skojs till det på 3e och läder haha.

    Men behöver snabba förslag inom dessa område. Och roliga gulliga texter till..

    Eller helt enkelt skira i bomull osv å bara ge saker på vägen som kan va gulliga å roliga..

    Behöver snabba råd.. om jag ska hinna fixa

Svar på tråden Snabb hjälp med personlig present