• Tue 7 Jan 2020 21:12
    2462 visningar
    1 svar
    1
    2462

    Säljes: GIA certifierad enstensring 0,85 carat

    Då jag ska uppgradera min förlovningsring säljer jag min nuvarande enstensring.

    Ta chansen till en ordentlig diamant till ett pris långt under nypris. Ringen är köpt för 30000:- och värderad till knappt 40000:-. Värderingsintyg och certifikat medföljer. Istället för att sälja den till en juvelerare som lägger på sitt arvode ger jag någon chansen att köpa till ett bättre pris direkt från mig.

    Mitt pris är 15000:-

    Diamanten är av färgen J och klarhet SI1. Slipning är very good. För övriga specifikationer, se bild på certifikat från GIA som såklart medföljer. Ringen är storlek 17 men går att förminska och förstora hos juvelerare. Alternativt kan man bara använda diamanten och sätta den i en ring man själv väljer.

    Vänligen notera att det inte är något retur. Jag är dock mer än villig att mötas upp hos juvelerare i Göteborg (även andra städer är ev möjliga) så att du kan verifiera äktheten och även att det är samma sten som certifikatet visar.

    Kontakta mig gärna på elinselfors@gmail.com

  • Svar på tråden GIA certifierad enstensring 0,85 carat
  • Tue 7 Jan 2020 21:13
    #1

    Verkar vara problem att ladda upp bilder. Maila mig på elinselfors@gmail.com så skickar jag bilder!

Svar på tråden GIA certifierad enstensring 0,85 carat