• Mon 12 Aug 2019 11:18
    7990 visningar
    0 svar
    0
    7990

    Erfaren sångerska

    Hej!

    Söker Du en flitigt anlitad solist, med många års erfarenhet, till ett särskilt tillfälle såsom vigsel, fest, konsert, dop eller liknande?
    Jag har under flera år och i olika sammanhang fått förtroendet att framträda med min sång t.ex. vid direktsändningar i SR P4, i TV vid Lokal Kanal Skåne och i Växjö, vid festivaler, vid sommar- och julkonserter, vid allsångskvällar, i musikaluppsättningar bl.a. i "Cats", vid åtskilliga vigslar, fester och dop/namngivningar. Ett fullängdsalbum har släppts. Utöver detta har ett flertal singlar släppts, som har blivit spelade vid radiostationer i Finland, Norge, Danmark och Sverige. 
    Jag har med mig en musikanläggning vid sånguppdrag. Uppdrag i utomhusmiljö förutsätter el. En eller flera musiker anlitas om det inte redan finns en duktig ackompanjatör på plats. 
    Ersättningen varierar beroende på ressträcka, musiker och omfattning på uppdraget. Jag har F-skattsedel.
    Besök gärna min hemsida www.erikahansson.se
    Vid ev. förfrågan så ber jag Dig att uppge viktig information om t.ex. datum, låtönskemål och musiker

    VÄLKOMMEN med en förfrågan!
    Varma hälsningar
    från
    Erika

    Här nedan kan Du ta del av ett av åtskilliga musikvideoklipp:

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=7FuhTtCcbM4
Svar på tråden Erfaren sångerska