• Äldre 27 Dec 23:50
    111003 visningar
    9 svar
    9
    111003

    Köpa ringar online

    Ni som köpt ringar online, vart har ni handlat från?

    Finns det någon utländsk sida man kan handla från?

  • Svar på tråden Köpa ringar online
  • Äldre 4 Jan 11:16
    #3
    fridabrud skrev 2019-01-02 16:50:59 följande:

    Hej! Vi köpte vigselring från Safira. Snabb leverans och fick ringen i fin låda. Fick papper på stenen. Det ingick även gravyr, men valde bort det då jag ville vara 100% säker på storleken. Ingick även storleksändring vid köp. Kunde även beställa hem ett ringmått innan så att jag med större säkerhet kunde välja ring. 

    Valde en ring från Schalins. Fick ett väldigt bra pris om man jämför med många butiker här där vi bor som inte var i närheten av priset för exakt samma ring. Tummen upp so far. 


    Hej fridabrud, tack för ditt svar!

    Jag har också kikat på safira men känns lite läskigt att beställa online ändå. Vad fick du betala för din ring?
  • Äldre 4 Jan 11:17
    #4
    RingManiac skrev 2019-01-02 18:38:09 följande:

    Hej Gafro!

    Har nyligen blivit frälst av svenska VE AND VILE (www.veandvile.com) Alexandra där är så kunnig och hon hjälper en att designa alltifrån vigselringen till örhängen. Är dessutom sjukt billigt, har kollat andra sidor och de har alltid bättre pris.

    I utlandet finns det en mängd aktörer, fast då saknar man säkerheten av att köpa från ett bolag i Sverige. Är det framförallt pris varför du söker dig till utlandet? I så fall skulle jag spana in Kina, har beställt från Stargem tidigare fast i och med tullarna och mitt nya fynd har jag slutat. Kan dock varmt rekommendera dem om du vill jämföra.

    Mvh,

    RM


    Hej RM,

    Tack för ditt svar!

    Det är mest priset det handlar om för mig.

    Har du beställt från Ve and vile? Vad fick du betala isf och har du en bild på din ring?
Svar på tråden Köpa ringar online