• Anonym (Anony­mloll)
    Äldre 29 Aug 19:45
    9266 visningar
    0 svar
    0
    9266

    Känner mig bortvald av min sambo..

    Hej. Vet att det finns flera liknande trådar här på bt, men i dem flesta så står det oftast om att man ska låta sin kille kolla på porr och runka till det..

    För mig är det bland det värsta jag kan utsättas för.. att min kille kollar på andra nakna tjejer gör så ont i mig. Det största ?sveket? var när jag åkte in akut för att opereras för utomkvedshavandeskap, där låg jag på operationsbordet och hans (vad det hade kunnat blivit) barn opererades bort, vaknade upp efteråt helt jävla förstörd, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. När jag kommer hem dagen därpå ser jag i hans dator att just den kvällen/natten hade han kollat på porr. Jag vet helt ärligt talar inte vad som gjorde mest ont.. där och då var jag redo att lämna honom. Hur fan kunde han?! Han hade lika gärna kunnat haft sex med någon i våran säng, så känns det. Jag kan bara inte förstå vad porr skulle vara bra för i ett förhållande?

    Likadant när jag gick ner på honom en gång och han låg ner i sängen, då tror han att jag inte märker att han tar upp sin mobil och ligger och smygtittar på porr?! Det sänkte mig RAKT ner i botten. Har redan sedan innan dåligt självförtroende och det gör det inte bättre att han kollar på nakna, snygga tjejer..

    hur tycker ni jag ska göra? Älskar honom så det gör ont, men hatar hans beteende. Vi har pratat om detta och han vet hur mycket det sårar, men ändå fortsätter han. Helt kluven, hur skulle ni ha gjort? Och tro mig.. jag kämpar med det här varje dag och försöker att inte bry mig..

Svar på tråden Känner mig bortvald av min sambo..