• Äldre 16 Aug 09:47
    34073 visningar
    0 svar
    0
    34073

    KASST BRUDPAR SKICKAR TACKKORT 1 ÅR FÖRSENT!!!

    Jag ska nu skicka ut våra tackort och det har gått 1år. Alltså en vecka och ett År! Det var verkligen inte planerat att det skulle ta sån tid, vi fick vänta lite på fotona och så men inte orimligt. Nya jobb, resor, renovering och livet har kommit emellan bara. Fy pinsamt, och jag hade nog kallt gärna försökt tänka att gästerna glömt bort det helt - de fick ändå en liten avskedspresent med sig också som tack på vägen hem - men samtidigt är det vissa som tjatar (inga namn men men SYSTER speciellt, som borde fatta att livet är stressigt!) Facebook lär väl också ha påmint vissa nu.

    Och då känner jag, skickar man till en får man ju skicka till alla 100+ gäster.. Så nu kommer alla bli påminda om hur sena vi faktiskt är. Suck jaja, när kortet - om de ens sparar det - ligger där i en låda om 5 är kanske de har glömt att det var ett år efter...

    Om någon ny läser detta, jag skulle gärna ta tips på rim man kan ha i försena tackkort. Fick en idé att skriva typ 1 mening på baksidan av kuvertet - så att folk fattar, att jag fattar att det är hemskt sent.

    Kram från den dåliga bruden

Svar på tråden KASST BRUDPAR SKICKAR TACKKORT 1 ÅR FÖRSENT!!!