• Äldre 28 May 21:47
    10656 visningar
    6 svar
    6
    10656

    Söker någon som sminkar och gör håruppsättning inför bröllop hemma hos mig i Uppsala

    Söker som rubriken lyder en duktig person som både sminkar och gör håruppsättning inför mitt bröllop i juli :) 

    Alla tips mottages med öppna armar! =)

  • Svar på tråden Söker någon som sminkar och gör håruppsättning inför bröllop hemma hos mig i Uppsala
  • Dashl Book The Look
    Äldre 30 May 14:32
    #1

    Hej!

    Kolla in på dashl.se/looks/brollop där du kan se utvalda stylister samt deras portfoliobilder och priser!
    Vi jobbar med utvalda stylister runtom i landet som gör hembesök. Alla har olika längd på erfarenhet vilket inenbär att vi kan erbjuda olika priser. Besök sajten och se om du hittar en favorit, mejla oss annars på hello@dashl.se så hjälper vi dig!


  • Äldre 17 Jun 17:51
    #2

    Hej vi är en ledande marknadsplats inom skönhetstjänster. 

    Alla våra stylister bokar du till din önskade plats, ladda ner vår app eller maila oss till hello@suavoo.com så hjälper vi dig vidare. 

    Alla våra stylister är superduktiga och vi gör hundratals av bröllop så du kan känna dig lugn med våra stylister. 

    Bästa hälsningar,
    Amanda 


  • Äldre 21 Oct 12:04
    #3

    Hej

  • Äldre 21 Oct 12:06
    #4
    Skrev på fel tråd
  • Äldre 15 Nov 10:18
    #5

    Hej 


    Jag tar också gärna tips, ska gifta mig strax utanför Uppsala så kan vara på salong i Uppsala också! 

  • Äldre 17 Nov 11:12
    #6

    Hej kontakta oss på hello@suavoo.com. Vi hjälper årligen hundratals av brudar att bli stylade och vi finns med er hela vägen :). 

    Hemsida: 
    suavoo.com/

    Instagram: 
    www.instagram.com/suavoo/


Svar på tråden Söker någon som sminkar och gör håruppsättning inför bröllop hemma hos mig i Uppsala