• Äldre 29 Oct 19:54
    32278 visningar
    2 svar
    2
    32278

    Kameraförbud under vigseln?

    Hej!
    Jag och min M2b vill tillägga i vår inbjudan att vi inte vill att våra gäster ska sitta med mobilen i högsta hugg under vigseln och fotografera oss. Vi litar på vår fotograf/ videograf. Glad

    HUR formulerar vi det på ett snyggt sätt i inbjudan? Hur gjorde ni som valde/ valt att ha kameraförbud under vigseln?

    Ångrar ni er att ni valde kameraförbud eller är det någon som kände att ni kanske borde ha skrivit kameraförbud under vigseln?

    Tack på förhand!

    / Chewie  

  • Svar på tråden Kameraförbud under vigseln?
  • Äldre 29 Oct 20:12
    #1

    Vi kommer ha "mobilkameraförbud". Vi hade tänkt att vi ska ge gästerna ett tillfälle att fota oss men i övrigt ska foton bara tas av fotograf eller med en kamera vi kommer ha med på plats som alla får fota med om de vill. Den får liksom vandra runt.
    Alla kommer vilja ha bilder från bröllopet men det betyder inte att de måste tas med egen kamera/mobil. 
    Detta är för att vi inte vill att det sprids en massa bilder överallt på fb och liknande.

    Vi vet inte hur vi kommer formulera oss i inbjudan men något i stil med "Fotografering sker enbart av utsedd fotograf. All annan fotografering undanbedes vänligt men bestämt" kanske?

  • Äldre 5 Dec 01:46
    #2

    Hej alla svenska tejer jag vill gifta med en svensk tjej min kontkt nr är 0762050899ja är 33 årgammal

Svar på tråden Kameraförbud under vigseln?