• Äldre 4 Sep 11:30
    4885 visningar
    0 svar
    0
    4885

    Proffsig brudsminkning till bra pris! (Västra Götaland)

    Hej!

    Frida heter jag, bor i Göteborg och är diplomerad makeup artist från Linda Mehrens makeup academy. Nu står jag redo att ge dig den perfekta brudsminkningen, som förhoppningsvis ska sätta lite extra guldkant på ert bröllop!

    För att du ska få en så avslappnad bröllopsdag som möjligt utför jag gärna din brudsminkning där det passar dig bäst, hemma hos dig, hos frisören eller på hotellet. Jag kan även hjälpa till med lättare håruppsättningar, lockar och liknande! Jag sminkar även tärnor och brudgum om det önskas.

    Självklart kan vi sätta ihop ett paketpris, och alla priser är förhandlingsbara beroende på vad för sminkning/håruppsättning du önskar men som prisexempel gäller: (resetillägg tillkommer, men inom Göteborgs kommun kostar det inget extra!)

    Konsultation: 350
    Brudmakeup: 1200
    Brudtärna: 600

    Om du är nyfiken på vad jag har gjort tidigare så finns min portfolio på fridamartensson.com och om du har frågor, vill ha prisförslag eller vill boka mig för ditt bröllop kan du skriva till frida.martensson89@gmail.com

    Jag är ledig att boka de flesta helger samt fredagar och kan oftast komma in på kort varsel. Ser fram emot att ge dig den look du letar efter så att du ser ut och framförallt känner dig helt fantastisk på er stora dag!

Svar på tråden Proffsig brudsminkning till bra pris! (Västra Götaland)