• Äldre 8 Aug 11:13
    44066 visningar
    3 svar
    3
    44066

    Tips vigselförrättare Stockholm

    Om du letar efter en borgerlig vigselförrättare i Stockholms-området så kan jag varmt rekommendera Tommy Fabricius. Tommy vigde mig och min man på vårt bröllop tidigare i sommar och vi var jättenöjda med honom. Tommy svarade snabbt på våra frågor och var väldigt öppen och flexibel med utformningen av vigselceremonin, så att vi skulle få den precis så som vi ville. Det märks att han verkligen brinner för att viga par.

    Du kan komma i kontakt med honom på 072-707 57 00, tommy.fabricius@telia.com samt https://se.linkedin.com/in/tommyfabricius 

    Emma

  • Svar på tråden Tips vigselförrättare Stockholm
  • Äldre 13 Aug 20:17
    #1

    Hej! Kan verkligen instämma i din rekommendation Emma. I sommar har Tommy vigt mig och min man och det var så bra. All kontakt med Tommy har fungerat smidigt, han är engagerad och intresserad, inkluderande och varm. Vår vigsel blev precis så som vi önskat.

    Så om du ska gifta dig i Stockholm och önskar en borgerlig vigsel med en riktigt bra vigselförrättare så är Tommy Fabricius helt rätt person. Han kan förgylla ert bröllop.

    /Lina

  • Thu 29 Aug 2019 20:33
    #2

    Jag vill också rekommendera vigselförrättare Tommy Fabricius.

    Vi ville verkligen ha en borgerlig vigselförrättare och som tur var hittade vi rätt.

    Vi fick en helt fantastisk start på vårt bröllop vilket till stor del berodde på Tommys sätt att konkret och koncist men ändå ärligt och närvarande leda vigselakten.

    Det framgick med tydlighet att Tommy hade lyssnat på våra önskemål om hur vi ville ha det. Därtill kom han med bra feedback och förslag.

    Det märks att han har ett stort intresse för relationer och att han själv får ut mycket av att viga par.

    Tommy har telefonnummer 0727 07 57 00

    Länk till LinkedIn: se.linkedin.com/in/tommyfabricius

  • Tue 23 Nov 2021 11:26
    #3
    Vi vill starkt rekommendera Tommy Fabricius om ni vill ha en personlig vigselförättare. 
     
    Vi ville ha en borglig vigselförättare och Tommy var väldigt engagerad och flexibel både med tider och våra önskemål.
     
    Efter ett relativt kort videomöte online lärde vi känna varandra innan och bara från det utformade han ett väldigt fint ocg personligt tal som start på vigseln.
     
    Ni kommer få en fin vigsel och och starkt minne för livet med Tommy!
     
    Här är hans kontaktuppgifter:
    +46 727 0757 00
Svar på tråden Tips vigselförrättare Stockholm