• Äldre 21 Jun 12:36
    5935 visningar
    7 svar
    7
    5935

    Vigsel & festmusik

    Hej!

    Jag söker ett band till mitt bröllop som äger rum nästa år.


    Vi är all-ätare och våra gäster också, det är blandade åldrar på våra gäster så både gammal som ny musik är något vi önskar. Vi kommer att äta från ca 17.30 så vi tänker oss att ni börjar spela efter middagen fram till ca kl. 01.00. Vi kommer att ha en borgerlig vigsel utomhus och har ingen musik ordnad än, så om ni erbjuder vigselmusik också så är detta något vi skulle kunna tänka oss också. 

    Vi har en budget på 10.000kr men helst billigare än så.

    Mvh Camilla

  • Svar på tråden Vigsel & festmusik
  • Äldre 5 Jul 14:07
    #1
    Hej!
    Spelar som trubadur/duo/trio samt band med blandad repertoar som passar dom flesta tillställningar. Kan även erbjuda musik till vigsel.
    Är det intressant ta kontakt med mig på tommyspostlada@gmail.com
    Du kan då få reda på vilken vigselmusik samt annan musik som spelas samt prisuppgifter allt beroende vart bröllop står och vilken omfattning musik önskas. . Vi utgår från Borlänge.
    mvh Tommy

  • Äldre 26 Jul 10:43
    #2

    Hej! Jag har lång erfarenhet av att sjunga vid vigsel & fester och skulle gärna sjunga på ert bröllop! Mitt band har en bred repertoar som brukar passa alla åldrar och smaker. För mer information klicka gärna in här: www.saragustafson.com eller mejla direkt till saragustafson@live.se

    Hoppas vi hörs! Glad

  • MLY
    Äldre 26 Jul 21:12
    #3

    Låter som att Wenger&Leion skulle vara perfekta för er! Två superhärliga och duktiga killar som är med hela dagen för 10.000 (plus ev reseersättning, de utgår från Norrköping). De spelade på vårt bröllop för 2,5 vecka sedan och vi och våra gäster kunde inte vara mer nöjda. De lärde sig till ich ned att sjunga på japanska för vår skull!

    www.wengerleion.com

  • Äldre 27 Aug 20:18
    #4

    Hej vi spelar gärna på ert bröllop.

    Vi spelar musik från 80tal till nutid

    Ex

    Ed sheeran Bruno mars Bruce springsteen

    Proclaimers

    Med vänlig hälsning,

    Sven erik

    The zotos

  • Äldre 9 Sep 11:11
    #5
  • Äldre 16 Sep 22:30
    #6

    Hallojsan och grattis!

    Jag vet inte om det redan har löst sig för er med band till bröllopet? Vart och när skall festligheterna hålla till?

    Vi är ett Coverband med väldigt blandad repertoar! Vi kör låtar från bland annat Beatles, Katy Perry, Dolly Parton, Guns N' Roses osv. osv. Vi är ett erfaret gäng som har spelat i olika konstellationer i många år.

    Vi har tidigare spelat på bland annat öppningen av pridefestivalen i Borås och bröllop. Vi finns dels på Facebook;

    www.facebook.com/SophiePebblesAndTheMcAdams/

    och på Youtube;

    www.youtube.com/channel/UCFZfQLK8V4joDvENLynKRow

    Om du är intresserad av en prisförfrågan så får du gärna höra av dig till oss med lite mer information om vad ni är ute efter. Vi kan även spela vid själva vigseln om det skulle vara av intresse.

    Ha det fint sålänge!
    Vänliga hälsningar Sofia Bednarek
    Sophie Pebbles &the McAdams


  • Äldre 18 Sep 18:17
    #7

    Hej! Vi spelar gärna! Vi är en duo som heter Ivan & Karolina och arbetar heltid som 


    sångare och musiker med stor erfarenhet och bredd 


    gällande stil/genre, utbildade på musikhögskolan.


    Lyssna: http://www.ivankarolina.se


     


    Vi erbjuder: Sång och musik under vigsel, mingelmusik, vals/första dans, livemusik upptempo att dansa till, Musikquiz



    Se oss på vårt video/medley: 

    ">


     


Svar på tråden Vigsel & festmusik