• Maggi

BT träff GBG den 5/11

Hejsan alla goa, glada människor!

Nu är det dags för en ny BT-träff i höstmörkret! Eftersom alla verkar kunna lite olika tider och jobbar olika länge, bestämdes det, efter inrådan, för en drop-in-kväll!

Plats: Fröken Ohlssons
    När: 18.00
    Datum: 5/11

Eftersom jag har dragit igång denna BT-träff, kan jag vara sambandscentral! (har en viss vana av detta *fniss*)

Jag jobbar själv kväll och kommer lite senare. Hur länge har Ohlssons öppet???

Om ni mailar mig på maggi_k@hotmail.com, kan ni få mitt nr. Vore även bra om någon som kommer loss tidagre kunde bidra med sitt nr, sambandscentralen 2. Det skall verkligen bli sååååååååååååååå kuligt!

Bamsesuperduperkramar Maggi

• Svar på tråden BT träff GBG den 5/11
  • Zazza

Min lilla vän kommer hem på onsdag... Vet inte om jag kan komma då. Dessutom ska jag klippa mig på dan och ändå till stan då. Kan inte vänta heller. Jag tror jag uteblir denna gången också.

Zazza

• KUS

Jag kommer (!) vid 18,15-tiden!

• Ellte

Jag kanske kommer... Slutar 18 och om jag kommer iväg direkt hinner jag, om jag måste stanna över vågar jag inte lita på att det är nån kvar ;)

• ijkå

Jag kan tyvärr inte då sambosen är bortrest. Får jag ett enormt brudträffs-sug kanske jag tar med mig barnen. Ha det så trevligt ni andra i alla fall.

• biba

hej,

tyvärr kan inte jag komma på onsdag.
    jag tränar volleyboll på måndag och onsdag. så det är synd därför att jag hade gärna kommit.
    har varit på en träff och det var roligt.
    jag tror det dröjer ett tag till nu för mig med att vi åker snart på bröllopsresan.
    men ha kul i alla fall och då ses vi en annan gång.
    lycka till alla som ska gifta sig snart och grattis till alla som har gift sig.

kram
    Biba/fru Öhman

• norskan

hejsan,tjejer....

Jag kan tyvärr inte komma på onsdag..
    Jag åker iväg med jobbet imån till Karlstad och kommer inte hem förrans på torsdag.
    men om det blir ett träff till innan jul,kommer jag..

Ni som skall dit,ha det så kul.så sees vi en annan gong!!

kramis norskan

• nallemaja

Jag skulle eventuellt kunna komma typ kvart över sju halv åtta... blir det för sent?

• nallemaja

Jag skulle eventuellt kunna komma typ kvart över sju halv åtta... blir det för sent?

Svar på tråden BT träff GBG den 5/11