• Äldre 22 Feb 18:19
    9141 visningar
    2 svar
    2
    9141

    Vigselförrättare

    Jag och min man gifte oss den 13 januari i år. Äntligen!

    Vi hade båda varit gifta tidigare (kyrkbröllop, hundratals gäster osv) och ville nu göra något som var helt och hållet vårt eget.

    Vi kontaktade en specifik borgerlig vigselförrättare och berättade för honom att vi ville gifta oss i hemlighet vid kakelugnen hemma i vårt vardagsrum, med våra två äldsta vänner som vittnen.

    Vår eminente vigselförrättare Tommy Fabricius bidrog med sitt varma och innerliga sätt till att göra vår dag precis så stämningsfull och vacker som vi önskat.

    Vigselförrättare Tommy Fabricius nås på telefonnummer 0727-0757 00 eller se.linkedin.com/in/tommyfabricius

  • Svar på tråden Vigselförrättare
  • Äldre 7 Aug 15:47
    #1

    Vi hade också Tommy Fabricius när vi gifte oss i lördags! Kan verkligen rekommendera honom för alla som letar efter en borgerlig vigselförrättare i Stockholm med omnejd (eller kanske ännu längre bort). Tommy gjorde vår vigsel precis så intim och avslappnad som vi ville ha den och alla gäster pratade efteråt om vilken varm och personlig förrättare vi hittat. Han hade inga problem med att ta till sig våra förslag om att göra vigselakten både längre och mer personlig, och gjorde den dessutom växelvis på både svenska och engelska enligt våra önskemål på ett väldigt bra sätt. 

    Tommy var så otroligt trevlig och lätt att ha att göra med hela vägen ? från vårt första möte i vintras där han gav oss tips och råd, till våra många frågor och funderingar på mail längs vägen. Det märks verkligen att han gör detta för att han tycker att det är vackert och roligt!

  • Thu 29 Aug 2019 20:27
    #2

    Jag måste också rekommendera Tommy.

    Vi fick en helt fantastisk vigsel som till stor del berodde på Tommys sätt att konkret och koncist med ändå ärligt och närvarande leda vigselakten.

    Det framgick med tydlighet att Tommy hade lyssnat på våra önskemål om hur vi ville ha det. Därtill kom han med bra feedback och förslag.

    Det märks att han har ett stort intresse för relationer och att han själv får ut mycket av att viga par.

Svar på tråden Vigselförrättare