• Äldre 20 Jan 17:55
    45472 visningar
    5 svar
    5
    45472

    OTROGEN ELLER EJ???

    Ingen här kan veta. Dock så låter det ju som att han vill leva livet medans du bara gör... Inget? Vad gör ni tillsammans för att få kärleken att spira? Han behöver inte alls vara otrogen men det kan vara så att hans känslor för dig dött ut för att ni inte tar vara på relationen och gör gulliga och roliga saker ihop längre.

    Jag tycker du ska prata med honom om hur ni ska hitta tillbaka till varandra. Kan du inte följa med honom till gymmet och träna tillsammans någon gång? Och är väl klart han köper nya kläder om hans kroppsform ändrats när han gymmat så mycket. Låter man förhållandet bli tråkig vardag där man inte ens umgås med varandra, då kommer det förr eller senare dö ut tyvärr. Så se till att försöka rädda det innan det är försent.

  • Äldre 20 Jan 17:57
    #2

    Och om du inte bryr dig angående om han är ute och roar sig hela helgerna utan dig så undrar jag lite varför du vill ha kvar relationen? Hundarna verkar betyda mer för dig än vad han gör och han vill ta vara på livet.

  • Äldre 9 Feb 17:59
    #4
    polly52 skrev 2017-01-23 10:13:41 följande:

    Ni missförstår han är inte ute då han bara går på gym var dag och sen golfer så aldrig ute själv men han vill ha egen tid sager han så vi har alltid setts bara max 15 per dag på morgon då jag lägger mig tidigt och han kommer sent och han sager han är nöjd med detta liv för han får allt serverat och han kan göra som han vill och hundar sover I sang men han vill inte det och förr 9 år sen hade jag 2 stora I sängen o då sov vi ihopa men sen jag börjar lägga mig kl 19 o går upp kl 4 så vill vi inte störa varandra och skulle jag saga att jag frågat er här blir han arg för han vill inte att jag skall läsa eller fråga massa strunt till andra sager han men han är annourlunda nu än förr 1 år sen innan han börja på gym så jag gör som min mamma sager låt han göra vad han vill inte ifråga sätta något och sms inte var likadan till baka som han är.
    Alltid jag som får sms älskar dig sen svarar han samma men förr var det han som sa det först så jag vet inte men det känns inte så bra


    Varför tror du att han är otrogen då om han bara är på gymmet eller spelar golf?
Svar på tråden OTROGEN ELLER EJ???