• Äldre 2 Jan 23:08
    6057 visningar
    1 svar
    1
    6057

    Möhippa aktiviteter

    Hej! Behöver råd och tips på roliga aktiviteter och ställen att vara på under en möhippa!

    Vi befinner oss i Norrland men är öppen för förslag på andra orter. Kanske Stockholm eller där bästa underhållningen finns till rimligt pris.

    Ska gärna vara udda upplevelser och äventyrliga, inget spa eller så.

    Bruden vill inte ha någon strippshow som involverar henne själv, däremot en manlig strippshow som man endast kollar på vore extra trevligt och uppskattad. Typ Magic Mike ;) i London har de ett ställe som heter forbidden nights som är en liknande show. Någon som vet om detta finns i Sverige? Hittar bara kvinnliga strippshower men ingen med män i huvudrollen. Så tips tas tacksamt emot!

    Sen var det detta med boende om vi nu skulle hamna i Stockholm, någon som har tips på billigt boende?

    Har ni erfarenheter av att anordna en möhippa, lämna gärna tips idéer och tankar om hur ni gjorde för att anordna en underbar dag för er brud:)

  • Svar på tråden Möhippa aktiviteter
  • Äldre 29 Mar 15:10
    #1
    Jag skulle tipsa om att boka nått färdigt paket så man slipper göra all planeringen själv och kan ha roligt bara :D 

    De här activity.se/privat/ har ju mycket och man kan välja om man vill göra pinsammare grejer eller nått lite lugnare, typ lösa en mordgåta eller gå på spökjakt :P  De har också såna där bollar man kryper in i som nån hade lagt upp en bild på här. Såna verkar sjukt kul ju! 

    Sen tänker jag att vill man så kan man ju göra både nått eget (typ kidnappning) och boka en aktivitet, så får man lite av varje utan att stressa ihjäl sig med planeringen och så vet man att allt kommer bli lyckat så man kan slappna av lite också :) 

    Min kompis gifte sig i somras och vi bokade via dom då och blev jätte nöjda. Nu ska en annan kompis gifta sig och vi diskuterar om vi ska göra en favorit i repris eftersom det blev så lyckat förra året :)
Svar på tråden Möhippa aktiviteter