• Äldre 16 Aug 10:09
    5163 visningar
    5 svar
    5
    5163

    Nu vill han inte gifta sig längre

    Men åh stackars fej:( förstår precis hur du känner!:( tänk såhär: är det värt allt detta tänkande för att han kanske ska ändra sej?

    Är det värt att försöka övertyga honom?

    Jag tänker på att du vill ha barn o så med. Är det inte bättre att du kanske isf försöker att kanske göra slut med honom..?

    Jag menar för han inte verkar så intresserad av det längre..

    Sen att han använder saker emot dej som du berättat för honom i förtroende är verkligen inte okej! Det är inte okej på någon nivå!

    Sätt dej ner skriv en lista (jag vet cheesy!?;)) men ranka för och nackdelar. Det hjälper faktiskt!:)

    Berätta hur det gått:)

  • Äldre 16 Aug 13:49
    #3

    Ja gör det!:) jag förstår precis vad du menar innan jag träffade min blivande man var jag oxå med en massa idioter. Alla killar bara aah du har så bråttom med allt men jag tänker kan inte en karl älska en för den man är så är han inget att ha. Förstår precis dej. Jag är oxå väldigt romantisk av mej så vet hur det är.. haha btw när jag läste din text så tänkte jag typ aah hon skulle passa med en av mina killkompisar haha han är typ oxå att han vill gifta sej o ha barn o köpa hus o hela volvo villa vovve:) menhan är oxå yngre än dej :p

    Men som sagt skriv en plus o minus lista o gå efter den om din kille är värd att vara med. För det går inte att ha en som det inte går att diskutera med. Been there done that. Det är som att prata med en vägg.. :/ berätta sen!;)

  • Äldre 16 Aug 21:45
    #5

    Du tänker helt rätt!:) Så kul positiva sidan vann:) det kommer gå bra oavsett:) som sagt att göra listor hjälper ibland.. :) lycka till oavsett vart vägen leder;)

Svar på tråden Nu vill han inte gifta sig längre