• Äldre 8 Sep 13:54
    99652 visningar
    17 svar
    17
    99652

    Glamira - bra eller dåligt?

    Vi beställde 3 ringar därifrån och alla va skit!

    Den första va väldigt vacker men en diamant hade spruckit så en del av den lossnat så vi skickade tillbaks den och valde en annan.
    Det skulle också va diamanter men stenarna glimmade lika mycket som gammalt glas så jag skickade den (och den tredje ringen som var menad som förlovningsring för säkerhets skull) för värdering till en guldsmed och det fanns inte ett spår av en diamant på någon av ringarna utan allt va zirkoner trots att jag beställt och betalt för diamanter, guldet innehåller dessutom massa "luftbubblor" så de kan använda sig av mindre guld och det gör förstås ringarna mycket skörare....så jag antar att första ringen va zirkoner också och inte diamanter..

    Hur som helst hörde jag av mig till glamira och de lovade att byta ut stenarna om jag skickade tillbaks ringarna åt dem, men de vägrade att ta tillbaks dem och ge pengarna tillbaka.
    Så jag skickade in ringarna och fick tillbaks dem efter en lång tid och då va det fortfarande zirkoner!!
    Vägrade skicka tillbaks dem ännu en gång så fick kontakta visa som ordnade så jag fick mina pengar tillbaka.

    Så nä, de kanske ser fina ut men det är bara bara skit!! Sen att jag beställde vitguld och de lovade att de va vitguld rakt igenom men sen visade sig va gult guld med en tunn tunn legering är en annan sak...

  • Äldre 8 Sep 13:57
    #12
    Kattungevin skrev 2016-07-15 20:20:18 följande:

    Min sambo är väldigt nöjd med sitt köp där ifrån, många har sagt att leveranstiden är helt sjukt mycket längre än vad de sagt, men han fick det han beställt inom den tidsramen det skulle komma. (Han beställde dock många månader i förväg för att vara säker) Jag kan dock inte säga vad jag tycker än för det är förlovningsringar han har köpt, men han har inte friat än. ;) Så jag har inte sett dem på riktigt.

    Jag var jättenojig över att köpa där ifrån pga alla negativa omdömen de hade förut, men jag hittade verkligen min drömring där så han valde att chansa. Och nu har de ju fått väldigt mycket bra omdömen, så antingen har de blivit mycket bättre nu, eller så är det bara att väldigt många köper där ifrån och oftast så lägger man bara ett omdöme när man är sur och missnöjd. X)


    De anmäler ALLA dåliga omdömen så de plockas bort..säkert därför de fått bättre omdömen helt plötsligt...
Svar på tråden Glamira - bra eller dåligt?