• MissRut

Vilket stjärntecken är ni?

Egentligen tror jag inte på sånt här men jag läser ju horoskopen ändå så då kan jag ju fråga.

Vilket stjärntecken är du och din andra halva? Passar ni enligt astrologin ihop?

För oss är det där ganska kul eftersom jag är en väldigt typisk stenbock- envis, ambitiös, traditionsbunden, och han är ett typiskt lejon. Så egentligen ska vi ju inte passa ihop. Men det gör vi ändå!

Nu tror jag som sagt inte på sånt ;) men det kan ju vara kul att få veta ändå... :)

• Svar på tråden Vilket stjärntecken är ni?
  • Freja

Jag är jungfru och enligt andra så är jag en typisk sådan - petig, organisatorisk osv.
    Han är stenbock och om han är som han "skall vara" ;) har jag ingen aning om... :D

/Fru Freja :)

• _MissJossan_

Jag är oxe och min blivande är vattuman - och vi skall tydligen passa ihop endast som kompisar. Dock vet jag ju att detta inte stämmer direkt *ler*

• MissRut

Kanske skulle berätta vilka tecken som passar ihop för er som undrar. Det här är iaf vad jag har fått höra:

¤ väduren, kräftan, vågen och stenbocken

¤ oxen, lejonet, skorpionen och vattumannen

¤ tvillingarna, jungfrun, skytten och fiskarna

:D

• Leli

Jag är vattuman och min man är oxe. Vi passar som sagt inte alls ihop som kärlekspar. Och det är så fel.......

• picky

jag är skorpion och nuppe är fisk =) och vi passar ytterst bra ihop!

• deianeira

Både jag och min darling är oxar (det är även hans dotter och hans mamma lustigt nog ). Jag vet inte alls om två oxar ska passa ihop el inte enl astrologin, men vi är väldigt lika och bråkar aldrig så jag tycker nog vi passar ihop väldigt bra

• odin

Jag är en strukturerad och trög stenbock och min fästman en ostrukturerad och flexibel tvilling. Enligt många horoskop passar vi inte alls ihop men det gör vi ju - tack vare våra olikheter :)

Men jag undrar MissRut, stämmer verkligen de där matchningarna? Vad jag har förstått passar snarare jordtecken med andra jordtecken, lufttecken med lufttecken osv. Alltså ska jag som stenbock passa bra med oxen och jungfrun, vilket stämmer hyfsat.

• Lill Anna  8/7-04

Jag är fisk och han är kräfta, enligt många astrologer så ska det vara den ultimata kombinationen för ett lyckligt äktenskap..

• Santa Fe

Här har vi en till fisk med en sambo som är kräfta.

...och den mixen har hittills visat sig funka ypperligt

Svar på tråden Vilket stjärntecken är ni?