Inlägg från: jess |Visa alla inlägg
  • jess

    Tärnor och marsalkar

    Hej,

    Har inte hittat någon tråd som passar bäst in på min fråga men ni får gärna hänvisa mig dit annars!

    Jag och fästmannen planerar bröllop nu i augusti och jag har valt ut fem tjejer som jag skulle kunna gå genom eld och vatten för, att vara mina tärnor. Sambon vill dock inte ha så många marsalkar som fem utan vill hellre ha en, max två. Kan man ha det utan att det ser konstigt ut? Och hur ska dom i sådana fall gå in? Tror inte i nuläget att vi kommer att ha brudnäbbar. Har en dotter, men hon kommer vara ett år i augusti och känns lite liten :)

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Tärnor och marsalkar
  • jess

    Nä, jag känner likadant. Så länge man själv är nöjd så spelar det ingen roll. Men jag har aldrig varit med om någon som haft fem tärnor osv, så man undrar ju hur det kommer bli i praktiken :) men er lösning låter ju bra den! När ska ni gifta er om jag får fråga? :)

  • jess

    Vad roligt! Tur du ändå har ett tag kvar att hitta tärnklänningar. Jag hittade tärnklänningarna på jjshouse.com. Har ingen aning hur de kommer se ut, men vad jag sett på recensionerna så verkar många vara nöjda! Hoppas ni hittar det ni letar efter :)

Svar på tråden Tärnor och marsalkar