• timsva­n
    Äldre 11 Jan 11:19
    1683 visningar
    3 svar
    3
    1683

    Köpes: Dukar

    Finns det någon som har förslag på var man kan hitta bra men inte för dyra vita dukar till bröllopsfestens dukning?

    MVH Anneli

  • Svar på tråden Dukar
  • Äldre 11 Jan 19:56
    #1

    Jag ska köpa vanliga lakan på ikea till min fest Oskyldig Syns inte att det är lakan och helt suveränt billigt också i jämförelse.
    Vill man absolut inte ha lakan kan man ju köpa metervara bara och fålla?

  • Äldre 16 Jan 12:19
    #2

    Hej, 

    Jag har en massa nya klarvita dukar i polyester, väldigt fina (går inte att jämföra med IKEA-lakan!) med ett vågigt mönster längst ner. Alldeles nya, endast några framtagna ur påse och provade (då jag beställde satindukar och använde istället). Det finns både runda och rektangulära (räcker ned till golv från de flesta borden). Jag betalade ca 3 500 kr för allt nytt. Problemet är att jag inte kommer ihåg hur många dukar jag beställde och hur många av varje, då nästan allt är kvar i påse. Vid intresse kan jag mäta och kolla. Hade tänkt mig 2 500 kr för allt, men då står jag för frakten och den borde gå på ca 600 kr. Finns i Östersund. 

    mvh/Ewa

    maila om intresse cirkeline8@hotmail.com

  • Äldre 17 Jan 10:01
    #3

    Jag hittade jättefina på rea nu, 70 % rabatt! :D Köpte totalt 16,5 m duk (6 stycken) för 400 kr. De är off white och ett lite grövre bomullstyg, så kika på rea!

Svar på tråden Dukar