• Äldre 9 Jan 20:17
    7432 visningar
    11 svar
    11
    7432

    Alkoholfritt, never ending story

    Är det vår, sommar höst eller vinter?

    Folk kommer alltid ha massa åsikter om hur man ska ha bröllop, och det kvittar hur man gör, man kan inte behaga alla, så därför satsa på o behaga er själva, välj saker ni själva gillar.

    Spontant känner jag att kanske någon läsk? Beroende på årstid, men hemmagjord jordgubbsaft, lemonade , rabarbersaft. Gör ngt "roligt" av det alkoholfria och servera massa olika alternativ ..

  • Äldre 9 Jan 23:25
    #3
    might2be skrev 2016-01-09 22:38:14 följande:

    Bra tänkt! Flera alternativ kanske är roligare. Hmmm. . Det blir vår/sommar.


    Tänker att om ni typ har ett drickabord med massa rolig dricka så blir de ju mer er grej... Vill ni så kan ni ju ocks skriva lappar tex, testa gärna den goda äpplemusten med sallad nr 1 (vet ju inte vilka rätter ni har) Rabarbersaften från rabarber i vår trädgård gifter sig perfekt med den söta potatissalladen... Då blir gästerna också nyfikna på vad ni har gjort för spännande.. finns ju sådana större saftbehållare i glas som är skitsnygga,, massa is (se till så det inte blir utspätt för mkt)
  • Äldre 9 Jan 23:34
    #4

    Vanligt vatten kan man ju också smaksätta i alla möjliga former, äppleskivor, mynta, lavendel, blåbär, hallon, jordgubbar, gurka osv..

    Flädersaft o mineralvatten eller sockerdricka Här är saftbehållarna jag skrev om

  • Äldre 9 Jan 23:35
    #5

    Vi brukar blanda en sån med alkoholfri mojito på sommaren och ha framme eller i kylen

  • Äldre 9 Jan 23:38
    #6

    Nu känner jag att jag spammar dig med inlägg

    Ni kan ju sätta fram sådana här burkar med fina sugrör i till gästerna

Svar på tråden Alkoholfritt, never ending story