• Äldre 9 Aug 21:19
    2560 visningar
    3 svar
    3
    2560

    Vilken BH till denna klänning?



    Jag har funderat över Wonderbras Ultimate strapless, men misstänker att den går för långt upp där bak?
    Klänningen har som ni ser inte korsettsnörning så jag vet inte om den håller på plats själv. Jag vill gärna ha lite formande och lyft (har ju ammat några barn...). Vad finns det för andra alternativ som fungerar för små bröst?
  • Svar på tråden Vilken BH till denna klänning?
  • mst.mr­sj82
    Äldre 9 Aug 22:18
    #1

    Tänkte på axelbands lös bh

  • Äldre 10 Aug 11:21
    #2

    Bästa är väl att gå till en ordentlig underklädes affär och fråga vilket tips de har.  Finns ju olika bh:ar som man kan dra ned banden på så att de knäpps över magen vilket skulle kanske funka ryggmässigt men då syns ju axelbanden. annars finns det ju alltid brösttejp.

    Det är klurigt det där med att hitta en klänning som en gillar och samtidigt kunna ha behå. Jag älskar klänningar i den stilen du hittade men valde bort dem då jag känner att jag måste kunna ha bh

  • Äldre 10 Aug 16:45
    #3

    Till att börja med har du alldeles för stor bh i omkrets. Testa gå ner en eller två storlekar i omkrets så kommer den sitta mkt bättre till klänningen. Den kommer hamna längre ner på ryggen och inte så högt upp så dukommer kunna dölja den bättre ( no offense, men jag har jobbat mkt med underkläder ochtyp 75% gör samma fel)

    Wondeerbran du tänkerr på funkar bra till lågt skuren rygg, testade själv till en klänning, annars kan du tänka kanske

    nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/underkläder/bh-toppar/magic-11073/magic-liftits-171627-770/

    nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/underkläder/bh-toppar/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-12/

Svar på tråden Vilken BH till denna klänning?