• Äldre 13 Jun 16:56
    6315 visningar
    3 svar
    3
    6315

    vilken princessa hade finast klänning

    nu är det gjort! Ida Sjöstedt hade Sofia på sig,

    vad tycker ni?

    och vilken princessas klänning var er favorit?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilken princessa hade finast klänning
  • madmox­xi1177
    Äldre 14 Jun 13:40
    #1

    Jag tycker ju att Sofia var finast, men mest för att hon hade en sån klänning jag är inne på :) Spets är lixom the shit i min värld!

  • Äldre 14 Jun 20:20
    #2

    Om jag skulle haft en "riktig" brudklänning när jag gifter mig så skulle den har varit i stil med Maddes, så hon får min röst, men alla våra sessors klänningar har varit slående vackra

  • Äldre 3 Aug 00:30
    #3

    Älskade Victorias klänning! Designen klär en blivande drottning. Även om samtliga av de spetsbeklädda damerna var fantastiskt vackra på varderas stora dag, så kan jag inte hjälpa att jag kände ett uns av besvikelse över att alla tre (Kate, Madde & Sofia) hade så liknande design på sina klänningar, även om de var skurna lite olika. Hade velat se något nytt och inspirerande, inte same old. Är man prinsessa kan man väl ändå slå till på något lite roligare än vad var och varannan Svensson gifter sig i idag. Även om jag inte direkt tror att de beställt sina klänningar från lightinthebox, men ändå, lite tråkigt.

    Borde kanske åka till någon Wedding fashion week för inspiration istället! ;)

Svar på tråden vilken princessa hade finast klänning