• Taarna

    Ringproblem.

    Hej!

    Jag har alltid haft smala fingrar, brukade ha mellan 15-17 mm beroende på modell. Dock mest 16-17 till ringfinger, men har även kunnat ha 15mm i vissa fall.

    Till mitt problem, jag har använder hydrakortison av medicinska skäl. Vilket gör att fingrararna har svullnat och jag kan inte ha mina gamla ringar vilket är tråkigt.

    Det är inget jag vill sälja, då svullnaden kommer att gå ner. Det kommer bara att ta tid säger läkaren.

    Så Ja, det är lite av ett ringproblem för mig.

    Så vad vill jag med denna tråd? Kanske kan ni muntra upp mig med era fina ringar?

    Varje ring, förlovning, vigsel, samt drömringar/fantasi ringar vore härligt att se. :)

  • Svar på tråden Ringproblem.
  • Taarna

    Har mest silver ringar, men jag vill ju kunna ha dem med.

    Är ju inte förlovad själv, även om jag drömmer om det.

    Samt vackra ringar är aldrig fel. *drömma sig bort*

  • Taarna
    Taarna skrev 2015-05-31 08:15:56 följande:

    Har mest silver ringar, men jag vill ju kunna ha dem med.

    Är ju inte förlovad själv, även om jag drömmer om det.

    Samt vackra ringar är aldrig fel. *drömma sig bort*


    Jag vet ju att det finns 2015 års ringar och så vidare, fast de har jag redan kikat igenom. Helt underbara. Skulle jättegärna vilja använda min drakring med röd kula.
    (gillar goth och fantasy.) Nu får den hamna på lillfingret. :(
  • Taarna
    Taarna skrev 2015-05-31 09:02:49 följande:
    Jag vet ju att det finns 2015 års ringar och så vidare, fast de har jag redan kikat igenom. Helt underbara. Skulle jättegärna vilja använda min drakring med röd kula.
    (gillar goth och fantasy.) Nu får den hamna på lillfingret. :(
    Är också lite nyfiken på hur skulle du reagera om du vore i samma situation som jag?
  • Taarna

    Ja, det är jobbigt. Fast en får ha tålamod helt enkelt. Gå ner i vikt kanske hjälper lite grann. Fast svårt att bestämma att det ska försvinna där, är ju vätska och inte så lätt.

    Funderar på att förstora, men ringarna är ju som dom är också. Kan ju knappast förstora alla. (Silver ringar, mm) bara vänta och se... Tråkigt med operationen. Lider med dig.

    Lycka till alla! <3

Svar på tråden Ringproblem.