Inlägg från: rosen2016 |Visa alla inlägg
  • rosen2016

    bokning av ekotemplet 2016

    Jag är ute i god tid jag med :)

    Bokningarna av ekotemplet är följande:

    2016-05-28 josephine och filip

    2016-08-20 Frida och Jesper (15.00-16.00)

    hittar ingen lista på facebook ännu, borde man boka där med?

  • rosen2016
    förlåt måste ändra då jag kom på att det kan vara bra att hinna förbereda lite också..

    Bokningarna av ekotemplet är följande:

    2016-05-28 josephine och filip (15-18)

    2016-08-20 Frida och Jesper (14.00-16.00)
  • rosen2016

    Hej alla!

    Jag har ett omvänt problem men samma som JolenaKotur. Har skrivit upp mig och min sambo på listan här på bröllopstorget samt bröllopsguiden och facebook. Nu kommer en tjej och säger att hon redan skrivit upp sig på facebooksidan, problemet är bara att det inlägget inte finns att hitta någonstans medan våra namn står på dessa tre listor. Hon står fast vid att hon har bokat mellan 8-17 och vägrar rent ut sagt kompromissa. Jag har försökt förklara att man dels inte kan garantera en "bokning" och dels att det förstör hela "listsystemet" när hon gör såhär och inte kan visa inlägget som hon påstår sig ha skrivit. Jag har försökt säga att vi kan ju dela upp dagen så ett en av oss lägger vigseln lite tidigare och en lite senare men det vill hon inte. Hur hade ni gjort? Det är ju en offentlig plats som inte går att boka officiellt men det är synd när det inte går att komma överens tycker jag. Jag köper att hon gärna vill ha platsen eftersom att hon säger att hon skrivit upp sig men nu när inlägget inte finns att visas och det blivit ett missförstånd/dubbelbokning så tycker jag att det enda rätta skuöle vara att dela upp dagen.

Svar på tråden bokning av ekotemplet 2016