• Äldre 9 Mar 20:06
    2181 visningar
    4 svar
    4
    2181

    Ali express? Kinaklänning

    Någon som beställt från Ali Express? Har hittat min drömklänning där:
    www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Boat-Neck-Sash-Knee-length-Short-Sleeve-Lace-Wedding-Dress-Short/1599086120.html

    Är det en bra sida?

  • Svar på tråden Ali express? Kinaklänning
  • Äldre 9 Mar 20:13
    #1

    Ali Express är typ som Tradera.


    Det är massa olika säljare på en och samma sida. Så läs recensionerna för DEN säljaren för att göra dig en uppskattning.


    Kolla också när dessa recensionerna är skrivna. Är dom gjorda med för korta mellanrum så kan det vara så att säljaren berömt sig själv

  • Äldre 9 Mar 20:35
    #2
    Chicita skrev 2015-03-09 20:13:16 följande:

    Ali Express är typ som Tradera.


    Det är massa olika säljare på en och samma sida. Så läs recensionerna för DEN säljaren för att göra dig en uppskattning.


    Kolla också när dessa recensionerna är skrivna. Är dom gjorda med för korta mellanrum så kan det vara så att säljaren berömt sig själv


    Tack för svar. =) Gick in och kollade på säljaren. Den enda kommentaren som gällde just denna klänningen var en negativ kommentar. Tydligen ser den inte ut som på bilden och är av dålig kvalitet.. Typiskt!!
  • Äldre 9 Mar 22:27
    #3

    Jag har beställt och är JÄTTENÖJD

  • Äldre 10 Mar 09:31
    #4
    Virvlande skrev 2015-03-09 20:35:59 följande:
    Tack för svar. =) Gick in och kollade på säljaren. Den enda kommentaren som gällde just denna klänningen var en negativ kommentar. Tydligen ser den inte ut som på bilden och är av dålig kvalitet.. Typiskt!!
    Det finns ofta flera försäljare som säljer samma klänning - så det går säkert att hitta någon annan som har bättre feedback. Jag bet att jag har sett just den klänningen du vill ha från flera försäljare
Svar på tråden Ali express? Kinaklänning