• TNY
    Äldre 4 Jul 19:59
    41071 visningar
    57 svar
    57
    41071

    Hösten 2016

    Hej!

    Vi planerar vår dag 3/9 2016 och jag är helt nybörjare på det här.
    Tur att man har tid på sig! :)

    Dagens lycka: hittade organza-påsar i helt rätt lila färg på aliexpress, 1,5 $ för 50 st, fraktfritt.
    Dagens ugh: Så svårt att hitta bra lokaler på google, de som har uthyrning m.m. är så dåliga på att finnas på nätet!

  • TNY
    Äldre 8 Jul 21:17
    #9

    Hej igen,

    här går det sakta framåt.
    Har beställt provkort för inbjudningar från ali, efter mååånga timmars surfande. Ali är en liten djungel!

    Nu har jag istället snöat in mig på kina-klänningar (jo, jag är lite snål, vill hellre lägga krutet på en fin ring som ska sitta på fingret hela livet än en klänning och inbjudningskort som används en enda gång)

    Dagens woho! : Har hittat KLÄNNINGEN. Den, ni vet. Men jag är 1,65 lång och atletiskt byggd, och klänningen är en fotsid fodralklänning... Ska iväg till bal- och fest-affären imorgon tänkte jag och se om jag kan prova en liknande. Se om jag öht kan bära upp en sådan...

    Men visst är den heelt fantstisk?

  • TNY
    Äldre 8 Jul 21:19
    #10

    Förresten, hur fasen dansar man i en bröllopsklänning??? 

  • TNY
    Äldre 9 Jul 07:01
    #12

    Det finns ju bh-ar utan axelband, och tillockmed de utan knäppning i ryggen  :P

    www.feminint.se/underklader-brollop-fest/bh-med-djup-rygg/braza-magicups-bandlos-bh-beige (t.ex.)


    Jag använder aldrig bh, har så liten byst. Blev glad över att hitta klänning som inte "bärs upp" och blir snygg pga stor urringning, för det funkar inte riktigt på mig ;)

  • TNY
    Äldre 9 Jul 14:37
    #14

    Jösses så fin du är! Solig