• Äldre 13 Jan 21:01
    1713 visningar
    5 svar
    5
    1713

    Vad skulle ni valt för underkläder till denna klänningen?

    Hejsan!
    Någon som vet vad för sorts underkläder som passar bäst till min klänning?
    Eller någon som har tips på vart man kan fråga? Vill dock inte lägga mer än 800:-

  • Svar på tråden Vad skulle ni valt för underkläder till denna klänningen?
  • Äldre 14 Jan 09:52
    #1

    Behöver du verkligen underkläder till denna? Klänningarna brukar ju vara bra byggda så man inte behöver bh så allt du behöver är ett par underbyxor och mitt tips är att ta ett par sköna bomullsunderbyxor och vill du ha nåt fint till bröllopsnatten så byt om det till när det är dags. Nytt och fräscht istället för att ha svettiga som du haft hela dagen

  • Äldre 15 Jan 17:04
    #2

    jag skulle ha valt denna
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-bra-690001-770/

    den kommer jag själv välja till bröllopet, ska enligt de flesta sitta superbra

  • Äldre 15 Jan 19:48
    #3

    Förlåt för att jag inte bidrar med något till tråden men får jag fråga varifrån klänningen är?

    Så fantastiskt fin.

  • Äldre 15 Jan 20:25
    #4
    my.p skrev 2015-01-15 19:48:15 följande:

    Förlåt för att jag inte bidrar med något till tråden men får jag fråga varifrån klänningen är?

    Så fantastiskt fin.


    Tack så jätte mycket. Är super nöjd.Designern är svensk och heter Alicja Eklöw by Aspera. Detta är 2015 år kollektion och ska ha börjat komma ut i butikerna. 
  • Äldre 15 Jan 20:27
    #5
    tesselessan skrev 2015-01-15 17:04:46 följande:

    jag skulle ha valt denna
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-bra-690001-770/

    den kommer jag själv välja till bröllopet, ska enligt de flesta sitta superbra


    Okej, tack så mycket :) Hoppas den inte sitter för högt i ryggen så den syns bara ;)
Svar på tråden Vad skulle ni valt för underkläder till denna klänningen?