Inlägg från: SusanneB |Visa alla inlägg
  • SusanneB

    Frisør/sminkør i Göteborg

    Hei

    Trenger gode tips til flinke frisører/sminkører i Göteborg. Gjerne i sentrum eller i nærheten av Lerum. På forhånd tusen takk :)

  • Svar på tråden Frisør/sminkør i Göteborg
  • SusanneB
    AGustafsson skrev 2015-01-11 10:58:38 följande:

    Hejsan vi ska gifta oss i Lerum i sommar och hittade ingen frisör/makeup artist i närheten så vi har bokat Annika Gerber som kommer att komma ut till oss istället www.annicagerber.se/m/


    Så bra. Skal dere også ha bryllupsfesten på Aspenäs Herrgård? :)

    Kan jeg spørre hvor mye det koster? Og skal hun både sminke og sette opp hår?
  • SusanneB
    AGustafsson skrev 2015-01-11 17:08:08 följande:

    Vi har bokat Aspenäs (27 juni) och Lerums kyrka, ska ni också vara i Aspenäs och när är det dags? Brud hår och makeup kostade 1 600 vilket jag tyckte var ett riktigt bra pris och hon verkar vara ganska populär så det borde vara ett gott tecken (och det var Annica med c inte k upptäckte jag)


    Tusen takk for tips. Skal absolutt sjekke ut henne,

    Vi har også booket Aspenäs og Lerum Kyrka :) Vi gifter oss 1.august og siden vi kommer fra Norge har vi booket herregården for hele helgen.

    Har dere booket musikk enda? Kanskje dere samtidig har tips til DJ i nærheten?
  • SusanneB
    AGustafsson skrev 2015-01-11 20:42:49 följande:

    Vad roligt Ska ni på planeringsdagen för blivande brudpar på Aspenäs i mars? 

    och Lerums kyrka är jättevacker.

    Har tyvärr inget bra tips på DJ i närheten, vi har letat litet efter någon som kan spela på www.123musiker.se/ men tycker att den sidan är lite svårorienterad.

    I kyrkan tänkte vi ha en kille som sjunger www.jpentertainment.se/

    Men jag tror att de på Aspenäs har förslag på DJ och annat som kan behövas i närheten, ett bra tips kan vara att fråga där.


    Ja, det skal vi.

    Vi har vært i kirken, og den er helt fantastisk fin :)
Svar på tråden Frisør/sminkør i Göteborg