• Äldre 21 Nov 14:36
    2183 visningar
    9 svar
    +1
    9
    2183

    Vinterkläder till barn

    Hejsan!

    Jag undrar om ni har några bra tips på hemsidor och butiker där man kan köpa fina barnkläder som passar nu i vinter? Lite varmare plagg alltså! Skulle bli så glad om jag fick in lite tips så att jag kan börja med min julshopping redan nu :)

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Vinterkläder till barn
  • Äldre 28 Nov 11:00
    #1
    JohannaE skrev 2014-11-21 14:36:10 följande:

    Hejsan!

    Jag undrar om ni har några bra tips på hemsidor och butiker där man kan köpa fina barnkläder som passar nu i vinter? Lite varmare plagg alltså! Skulle bli så glad om jag fick in lite tips så att jag kan börja med min julshopping redan nu :)

    Tack på förhand!



    JohannaE skrev 2014-11-21 14:36:10 följande:

    Hejsan! Jag undrar om ni har några bra tips på hemsidor och butiker där man kan köpa fina barnkläder som passar nu i vinter? Lite varmare plagg alltså! Skulle bli så glad om jag fick in lite tips så att jag kan börja med min julshopping redan nu :) Tack på förhand!


    Hejsan! Du borde kolla in www.littlejalo.com ! De har sjukt fina saker faktiskt
  • Äldre 1 Dec 09:24
    #2
    +1

    Sen så finns ju Bonti, Geggamoja, hmm jag brode komma på fler men det står helt still för tillfället :P

  • Äldre 5 Dec 15:18
    #3

    Jag tycker att de har en massa fint på NK för barn om man vill ha lite finare kläder :)

  • Äldre 8 Dec 13:41
    #4

    Ja NK har ju en hel del fint, men jättedyrt väl?

  • Äldre 16 Dec 16:59
    #5
    JohannaE skrev 2014-12-08 13:41:02 följande:

    Ja NK har ju en hel del fint, men jättedyrt väl?


    Inte så farligt tycker jag faktiskt. Det är ju lite mer "Märkeskläder" kanske, men det är ju värt att inhandla mellan varven. Little Jalo är ju också ett kändismärke egentligen. Men jag tycker mig se barn överallt med deras kläder nu, den där åkpåsen verkar vara väldigt poppis i alla barnvagnar på Östermalm :)
  • Äldre 18 Dec 15:33
    #6
    Ullevi skrev 2014-12-16 16:59:27 följande:
    Inte så farligt tycker jag faktiskt. Det är ju lite mer "Märkeskläder" kanske, men det är ju värt att inhandla mellan varven. Little Jalo är ju också ett kändismärke egentligen. Men jag tycker mig se barn överallt med deras kläder nu, den där åkpåsen verkar vara väldigt poppis i alla barnvagnar på Östermalm :)
    Okej men då vet jag :) Ska kolla in :P
  • Äldre 14 Jan 09:11
    #7
    JohannaE skrev 2014-12-18 15:33:17 följande:
    Okej men då vet jag :) Ska kolla in :P
    Jennie Hammar skrev om de där små tofflorna igår :) blogg.amelia.se/jenniehammar/2015/01/13/ilses-favoriter-2/
  • Äldre 23 Jan 15:43
    #8

    Har ni hittat några fina kläder nu i vinter? :)

  • Äldre 23 Jan 18:31
    #9

    Om någon funderar på riktigt fina (men ganska dyra...) kläder för barn så kan jag rekommendera Mini Rodini! Svenskt märke som har massor med söta kläder!

Svar på tråden Vinterkläder till barn