• Merkel

Säljes: Vacker brudklänning i strl 38.

Hej du som går i bröllopstankar!Glad
    Jag säljer nu min vackra ögonsten, även om det tar emot lite  Tungan ute
    Brudklänningen är av märket "Opulence Navarra". Den är i storlek 38. Färg: Ivory.

Jag är en 1,56 lång, och klänningen är upplagd efter ett par skor med 11 cm hög klack. Den går givetvis att förlänga till sin ursprungliga längd.
    Den är också insydd vid bysten, under vardera ärmhåla, men även detta går att återställa utan att det syns. 

Det som är väldigt bra är att det är snörning i ryggen vilket gör att de flesta får en väldigt fin passform i den.

Det som är kruxet är att, när jag hade den gick den emot marken och alla fläckar undertill gick inte bort i kemtvätten. Så undertill har den en lite färgad grå nyans, på vissa ställen, men detta syns inte om man väljer att använda den i den längd som den nu är i. Dock kan man ju prova att lämna in den en gång till..

Jag köpte klänningen från Atelje MB. Nypris: 10,995 kr.(Kvitto finns, kan skicka bild för den som önskar).
    Mitt pris: 6500 kr.

Klänningen finns i Blekinge/Karlskrona.
    Jag kan också skicka klänningen så länge köparen står för frakten. Klänningen skickas först efter att pengar syns på kontot.

• Svar på tråden Vacker brudklänning i strl 38.
Svar på tråden Vacker brudklänning i strl 38.