• Äldre 1 Sep 11:52
    12563 visningar
    5 svar
    5
    12563

    Rekommenderar INTE En Nypa socker

    Jag vill verkligen VARNA för En nypa socker.
    Vi beställde vår bröllopstårta från En nypa socker. Vi beställde och betalade för leverans till vår festarrangör vilket till en början gick bra att göra. MEN tre dagar före bröllopet hör de av sig och säger att de inte levererar till vår festarrangör pga tidigare samarbetsproblem. De påtalar flera gånger också att vi fått fel prisuppgift från dem och därmed också betalat för lite i leveransavgift. Vi ber dem att åtminstone leverera tårtan hem till oss. De kan de göra men vill fortfarande ha mer betalt!!! Vi betalar inte mer ön det som står i vårt avtal och de levererar tårtan hem till oss. Men UTAN KARTONG. Jag frågar hur de tänkt att jag skall frakta tårtan vidare, killen som levererar tårtan flinar och säger att jag kan lägga den i baksätet som den är. Situationen är helt absurd. Jag talar om för honom att jag tänker maila Sandra och tala om för henne hur dåligt jag tycker att de har behandlat förskottsbetalande kunder. Han stormar ut och skriker till mig att det är det sista jag har hört från dem i allafall. Mycket oproffsigt, obehagligt och barnsligt beteende. Jag skulle inte rekommendera min värsta fiende att köpa någonting därifrån. Tårtan var jättefin, men tyvärr torr och inte alls samma smak som den vi beställde.

  • Svar på tråden Rekommenderar INTE En Nypa socker
  • Äldre 23 Sep 23:05
    #1

    Men herre gud!!! Tack för varningen!

  • Äldre 24 Sep 15:52
    #2

    Oj, ja du är inte den första som varnar för En nypa socker. Här är en annan tråd, där Sandra själv gick in och skrev ett försvarsinlägg.

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4318881-varning-en-nypa-socker

    Verkar vara ett girigt företag som skyller på kunden.


    7 juni 2014
  • Äldre 24 Sep 15:53
    #3

    Såg nu att du redan sett den tråden. :)


    7 juni 2014
  • Äldre 24 Jul 12:38
    #4
    +1

    Jag vill även varna för En Nypa Socker. De var otrevliga och strulade med vår beställning och slutade höra av sig. När vi sa att vi ville avbryta beställningen hörde hon av sig och satt det varit något fel på hennes mejl och att hon hade tappat mobilen i toaan..... Patetiskt.

  • Äldre 1 Aug 00:40
    #5

    VARNING FÖR EN NYPA SOCKER!! Problemen som beskrivs i denna tråd kvarstår 4 (!!!!) år senare!!

    Min lillasyster gifte sig nyligen och allt var perfekt bortsett från bröllopstårtan som levererades i fel färg, torr, smaklös och av att företag (en nypa socker) som var helt omöjliga att få tag på så varning!!

    Vår upplevelse av köpet:

    Bröllopstårtan levererades i fel färg och var torr & smaklös. I försöken att reklamera detta var det 1. omöjligt att få tag i någon (tydligen var telefonen trasig????) När tårtan levererades på fredagen försökte vi ringa företaget för akut hjälp men fick inget svar) 2. företaget (Sandra) la över all skuld på kunden 3. Förtaget (Sandra) vägrade att prata i telefon med oss 4. Vi fick ingen kompensation eller ens förståelse för det som hänt 5. Den tårta som erbjöds att provsmaka hemma hos Sandra innan beställningen var INTE samma tårta som levererades 6. Eftersom en nypa socker vägrade ersätta oss kommenterade vi detta offentligt på hennes instagram och då blockerade hon oss. Så tro inte på allt positivt som står på hennes instagram för hon tar bort det som inte passar henne!! 7. Eftersom alla kända instagram profiler och bloggare verkar ?såååååå nöjda? med sina tårtor får jag känslan att hon gör skillnad på folk och folk vilket ej är okej sett till pengarna man betalar. Hur kan alla icke kända kommentarer om en nypa socker vara negativa medans de mer kända profilerna skriver positivt om förtaget?

    Så fortsatt varning för oförskämt oproffsigt bemötande & tårta under all kritik! Trodde ej denna urusla service existerade 2018!

Svar på tråden Rekommenderar INTE En Nypa socker