• MissK

Brudpar på tårta???

Vart kan man hitta brudpar för att ha på tårtan???
    Jag har kollat på www.tartdecor.se/ och där hittat ett grodbrudpar, men dom är då bara 5 cm och de kanske blir för smått el?

/K

• Svar på tråden Brudpar på tårta???
  • picky

rut:

vilken fin en! en sån kanske man skulle ha...

• Relax

Om du bor i Göteborgstrakten så rekommenderas de olika butikerna i kedjan Dahls Bakeshop. Där finns det flera olika tårtdekorationer och de kostar bara 60-80 kr.

• Rut

picky!
    Jag blev också sugen men det är ju bara så otroligt dyrt!!! Och med portot blir det ju inte billigare direkt... Vi ska låna ett Musse och Mimmi-brudpar från vårt konditori men det hade ju varit kul att ha ett eget brudpar man kan spara! Kanske om jag struntar i att köpa skor och går barfota... ;) ?

• Electric Lady

Jag letar också brudpar! på amerikanska sidor har de jättefina. Men var hittar man helvita i Sverige? Min kille ska nämligen ha vit kostym, så det blir helt fel med svart frack!

Dessutom är ju ALLA brudgummarna korthåriga... men det verkar det som man får leva med.

• Majsan80

Chokladfabriken har bedårande söta brudpar! De är liksom mulliga och goa, svårt att förklara. Kanske har de dem på hemsidan...

• nina.t

Konditorier, Panduro, porslins- och krafsaffärer (för lite mer udda val).

• MissK

Jag funderar på Grodbrudparet
    www.tartdecor.se/default.asp
    men jag är inte säker... Min m2b vill ej ha grodor på tårtan, så de har gett mig bestutsångest... Så nu måste jag fundera...

Blir även lite dyrt att köpa via nätet...

/K

• Ekorren Fagerlund

Liiite taskigt med runaway groom. Hur kul är det att ha som dekoration på sin tårta?? Det krävs nog en god portion humor där.. Kanske bara är jag som inte tycker det är kul?

Natti, natti! Ekorren.

• Modesty-Clara

Man måste ju inte ha ett brudpar högst upp på tårtan...man kan exempelvis ha parets initialer med ett hjärta emellan... Bara en idé till er som inte hittar 'rätt' brudpar...

• september 03

Vi köpte två ex av ganska enkla brudpar helt i vit plast och målade dessa med sådan hobbyfärg som man målar modellflyplan med. Då blev det våra hårfärger, rätt färg på brudbuketten samt rätt färg på klänningen(röd)Det blev jättebra. Orsaken till att vi köpte två ex vara att jag ville "provmåla" på ett men faktiskt blev bägge paren lyckade, det var inte alls svårt.

• MissK

De blir inga grodor på tårta...
    Vi var på Jam jam och kollade och hittade då ett söttpar som min m2b också gillade... Dom var dock inte så stora, men de blir nog bra endå...

/K

Svar på tråden Brudpar på tårta???