• Äldre 23 Jul 10:09
    2050 visningar
    6 svar
    6
    2050

    Hjälp

    Den första bilden är min förlovningsring. Just nu letar jag vigselring och har kikat lite på de fyra ringarna på bilderna under. Kan dock inte alls bestämma mig för vilken som passar bäst. Måste ju passa ihop med förlovningsringen också. Tacksam för era åsikter :)






  • Svar på tråden Hjälp
  • Äldre 23 Jul 10:37
    #1

    De är fina allesammans men jag röstar på nr 1. :) 

  • Äldre 23 Jul 14:18
    #2

    Röstar också på nr 1 under din förlovningsring :)

  • Äldre 28 Jul 17:04
    #3
    Hej,
    Skulle också rösta på #1 då diamanterna har samma typ av fattning vilket gör att de matchar snyggt! Kolla upp så att höjden/bredden på ringarna, diamanternas storlek samt färg är någorlunda densamma på de båda ringarna om det är viktigt för dig att de skall ligga dikt an samt att diamanterna skall matcha. Cool
    www.VANBRUUN.com Vigsel- och förlovningsringar samt Nordens största utbud av diamanter.
  • elb
    Äldre 28 Jul 17:08
    #4

    Jag har nr 2 själv som förlovningsring och kommer skaffa en liknande nr 1 men med stenar lika långt ut på kanterna som nr 2 då. Är själv jättenöjd med min förlovningsring så jag måste ju därför rösta på den Annars säger jag nr 1, superfin och klassisk som alltid kommer vara modern!

  • elb
    Äldre 28 Jul 17:11
    #5
    elb skrev 2014-07-28 17:08:41 följande:

    Jag har nr 2 själv som förlovningsring och kommer skaffa en liknande nr 1 men med stenar lika långt ut på kanterna som nr 2 då. Är själv jättenöjd med min förlovningsring så jag måste ju därför rösta på den Annars säger jag nr 1, superfin och klassisk som alltid kommer vara modern!


    Oops, såg nu att du skrev att du hade den första var din förlovningsring! Men som sagt, bild 1 och 2 blir fina ihop, ska själv ha den kombinationen (fast tvärt om på vilken som är förlovnings- och vigselring då)
  • Äldre 28 Jul 19:49
    #6

    Det är också snyggt att ha en slät ring med centerdiamant ihop med den typen av ring som du har som förlovningsring. Då sticker den stora stenen liksom ut mer och smälter inte ihop med allt annat bling :)

Svar på tråden Hjälp