BT-träff i Jönköping den 16e nov!!
Vi träffas den 16e november kl. 16.00 på Claras vid stationen.
Hur många kan komma?
Vi träffas den 16e november kl. 16.00 på Claras vid stationen.
Hur många kan komma?
Nu är det snart dags tjejer :) Ni kommer väl allihopa?
Jag har bytt mitt nick! Leilaz är fr.o.m. nu Fru Berglund (fast inte förrän 2 juli, hehe). Vi syns!
Jag kommer ju oxå!
Jag ändrade tillbaka mitt nick, hehe. Kändes inte som jag riktigt än ;)
Sån är jag...velig som en ??? :)
Jag är jätteledsen tjejer men jag kan inte komma!!!Vi har inte mycket pengar kvar denna månad och jag kan inte betala 110kr för att åka ner...Jätte trist tycker jag men jag hoppas jag kan komma på nästa träff!!!
Hur många är det som har tänkt komma till denna BT´n? Är vi bara två? Det hade ju varit kul om någa mer ville komma.
Mrs Brady!
Jag kan betala halva din biljett om du vill. Det är ju verkligen kul om så många som möjligt kan komma. Jag har bara två veckor kvar till min stora dag så jag hinner ju inte komma på någon ny BT innan min dag. Det hade varit så kul om du kunde komma!
nosslin
Det är verkligen jättesnällt men det skulle kännas så fel!men tack ändå!!!
Leilaz!
Verkar som att det bara blir du och jag eller? Finns det inga mer som är intresserade av en BT i Jönköping den 16 nov kl 16!!
Leilaz, om det inte blir fler ska du och jag träffas ändå?
NOSSLIN! Leilaz här, jag blev tvungen att byta nick igen för jag har inte kunnat logga in på två dar.
Om du vill så träffas jag gärna!!! Tråkigt att alla ska balla ur jämt bara och när det äntligen blir en träff för en gångs skull... (det har ju varit många försök förut som tyvärr bara runnit ut i sanden).
Fast om ingen annan ska med så tar jag det gärna lite tidigare. Kl 16 var ju för att Mrs Brady 2B skulle komma med bussen då. Vad sägs om t.ex. 12 eller 13 istället?