Inlägg från: smörblomman321 |Visa alla inlägg
  • smörblomman321

    hjälp med prat & råd

    jag är en 19årig tjej som ska flytta ihop med min pojkvän om några veckor, vilket jag ser fram emot men nått känns så jävla fel och jag gråter hela tiden. varför? jo, för att inte bo ihop med min mamma och lillasyster längre. jag mår så otroligt dålig och kan inte slappna av och bara tänka på flytten, utan tänker bara på dom. dom är mitt liv, jag klarar mig inte utan dom och jag älskar den över allt annat! vi är så hiiiimla tajta eftersom de alltid varit vi tre! vi gör allt ihop och kan verkligen prata med varandra om allt! och dr jag tänker på mest och är mest ledsen över är att jag VET att mamma kommer bli själv ofta (vilket hon inte tycker om, hon har ju alltid haft oss två) och hon säger själv att hon inte vill vara ensam, eftersom min syster är i den åldern då hon är mycket ute.. visst att jag bara ska flytta 5 minuter härifrån och att vi ändå kommer vara med varan hela tiden! men att komma iväg, att packa, planera. de går inte eftersom jag mår så dåligt.. någon som vill ge lite stöttande ord och pepp?

Svar på tråden hjälp med prat & råd