• Sofia2015

Lantlig lokal i Sundsvall

Jag letar med ljus och lykta efter en lokal i närheten av Sundsvall (inte centralt) som kan rymma 100 personer sittandes. Önskemål är att det ligger fint så vi kan ha vigseln utomhus, men i övrigt är jag öppen för förslag. Allt från loge eller hembygdsgård till herrgård eller slott! (Maxhyra 5000:- dock)

• Svar på tråden Lantlig lokal i Sundsvall
  • Anonym (NZ)

har du kollat in Nävsta skola?

• Sofia2015
    Anonym (NZ) skrev 2014-07-07 21:42:04 följande:

har du kollat in Nävsta skola?

Nävsta står på min "att titta på"-lista... Är det fint runtomkring där?
  • Anonym (NZ)

Jag har bara kollat på nätet ..men har hört att det är en bra lokal :) den tillhör enligt min infokälla selånger församling men jag är inget jag kan bekräfta

• Sofia2015
    Anonym (NZ) skrev 2014-07-07 22:20:06 följande:

Jag har bara kollat på nätet ..men har hört att det är en bra lokal :) den tillhör enligt min infokälla selånger församling men jag är inget jag kan bekräfta

Jomen det stämmer nog! Vi får åka förbi där ikväll :)
    Tack för tips!
  • Anonym (Caroline)

Jag bor ute på Alnö ute på stornäset. Där har de en lokal i en gammal lada. Man kan även gifta sig bakom vandrarhemmet där de har en fin "paviljong" på baksidan. www.stornaset.com

• Sofia2015

Nu har vi varit och kolla på Nävsta och det såg jättefint ut! Det är dock nästan lite väl centralt för oss, vi är lantisar och vill gärna ha lite yta omkring oss. =)
    Tänkte åka och titta på Stornäset imorgon!

• Sofia2015

Nu har vi bokat Stornäset! Superfin trädgård och man kan nog göra en hel del med lokalen också. Känns skönt att ha det bestämt i alla fall. =)
    Tack för hjälpen!

Svar på tråden Lantlig lokal i Sundsvall