Bilder på fräcka håruppsättningar!!!
Hej alla!!!
Jag behöver bilder på håruppsättningar av alla typer. Lite roliga, fina, fräcka och annorlunda.
Snälla, hjälp mej och lägg in alla länkar ni kan tänka er!!
/Sandra
Hej alla!!!
Jag behöver bilder på håruppsättningar av alla typer. Lite roliga, fina, fräcka och annorlunda.
Snälla, hjälp mej och lägg in alla länkar ni kan tänka er!!
/Sandra
Det här var ingen bruduppsättning men den är annorlunda och tuff. Håret är färgat i olika färger som kommer fram i uppsättningen. Fick många komplimanger.
hem.bredband.net/jennor/bilder/ovrigt/har.htm
Tack så mycket! Det var jättefint!
Fler förslag!!! Det måste finnas alternativ till lockar uppsatta på hjässan...? Det är oxå jättefint men det är inte min stil...
/Sandra
Jag hakar på här, vill också ha tips på frisyrer. Gärna era bröllopsbilder om ni har......
weddingchannel.com har jättemycket fina uppsättningar. Dom är indelade i olika kategorier tex. kort hår, långt hår osv. Man måste registrera sig där för att kunna se deras gallerier men det kostar inget och det är helt klart värt besväret.
Lycka till!
kan maila dig en bild på min frisyr om du lägger upp ditt email adress!
Jag sällar mig till listan och vill också väldigt gärna få se bilder på fräcka håruppsättningar eller tips på var man kan se sådana. Tack o hej
Här kommer en länk med våra bilder, man ser mitt hår rätt bra på dom flesta.
www.jannisnet.com/brudpar/mia_jerrimi/index.html
Fick en massa komplimanger för frisyren och Ja den höll hela kvällen.
//
Flyttar upp igen... Intresset finns, är det ingen som sitter inne med länkar eller egna bilder?!?!
Brudskål: Min e-mail är sandra_brandt@hotmail.com
Tack!!
Ms M, du var jättefin!!!
Ms M!
Vad otroligt fina ni var båda två! Jag måste få fråga var ni gifte er? Kyrkan verkar ju så häftig!
Jag skickade ett inlägg med bilder, men det fastnade i filtret. Förhoppningsvis kommer det upp snart.
Här har jag samlat frisyrbilder på diverse BT-brudar:
svartbrud.weidt.se/Fr_Start.html
Hej Lummer,
Den kyrkan vi gifte oss i är Seglora kyrka på Skansen. Jättemysig!
Och tack för komplimangerna!
//
nu har jag skickat bilder till dig!