• Äldre 27 Jun 11:51
    35807 visningar
    88 svar
    88
    35807

    Tävling: Vinn presentkort hos Sefina!

    Nu har du chans att vinna ett presentkort till ett värde av 2500:-  hos Sefina.se.


    Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att lägga upp din finaste sommarbild.


    Vinnaren utses den 6 augusti och presenteras då här i tråden. Juryn består av redaktionen på Bröllopstorget.


    Lycka till!

  • Svar på tråden Tävling: Vinn presentkort hos Sefina!
  • Äldre 5 Aug 17:43
    #71

    Min man vid ett pittoreskt litet kapell ute på en udde omgiven av detta underbara turkosa hav.

    Krets juli 2014

  • Äldre 5 Aug 18:09
    #72

    Liten Sommarläsning från oss.

  • Äldre 5 Aug 18:18
    #73


    Min och min nyblivne mans absolut bästa sommarbild och sommarminne som vi aldrig glömmer. Absolut största dagen i våra liv. På vår gemensamma födelsedag så slog vi äntligen på stort efter många år tillsammans. Bröllop 2014-08-02
  • Äldre 5 Aug 20:15
    #74


    En dag på landet :)
  • Äldre 5 Aug 20:24
    #75

    Heelt klart den härligaste bilden på mina syskonbarn på Liseberg! Ett glatt gäng kusiner åker virvelvinden, taget i farten!


  • Äldre 5 Aug 20:35
    #76

    Här kommer min hittills bästa sommar bild!

    Den är från en av de första varma dagarna i år. Vi åkte ut till havet för att sola och bada. Efter en stund fick vi för oss att ta på hunden Chase ett par solglasögon och hon var riktigt nöjd med dem! Istället för att behöva sitta och kisa kunde hon äntligen spana in allt som hände runt omkring! :)

  • Äldre 5 Aug 21:53
    #77


    Under Jämtlandstriangeln (4.7 mil) frågade jag min bästa kompis om hon ville bli min tärna. Jag valde att fråga henne efter att vi gått och sprungit 4 mil - när vi var som tröttast. Svaret blev JA och vi firade med kramar, en kortare vila och energi. Just där och då var livet oehört fint! Sommar, svenska fjällen och vänskap! Hjärta
  • Äldre 5 Aug 22:11
    #78
    Cool Sommar i skånes vacka landskap
  • Äldre 5 Aug 22:48
    #79

    Sommar känsla med hundarna :)

  • Äldre 5 Aug 23:31
    #80

    Min kära mormor visar upp sommarens första skörd av svarta vinbär. 

  • Äldre 5 Aug 23:41
    #81


    Cruising in city
  • Äldre 5 Aug 23:43
    #82

    Oj kom visst med två likadana bilder Vet ej varför

  • Äldre 6 Aug 08:15
    #83


    HIttade en av mina favouritbilder som jag trodde var borta.
    Brygga i lysekil och min gamla bil :D
    Live free, ride free
  • Äldre 6 Aug 10:45
    #84

    Tack för alla fina bidrag! Så många fina sommarbilder och vilken sommar vi har haft! Solig
    Otrolig värme och massor med sol!

    Vinnare blev Carre86 inlägg 73 med sin bild från sitt härliga sommarbröllop!
    Ett stort grattis till dig! Solig
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer till mig så snart som möjligt.
    Jag behöver den inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.

  • Äldre 6 Aug 18:21
    #85

    En fin sommarbild som fångar glädjen under min möhippa med tjejgänget på Öland!

  • Äldre 8 Aug 08:58
    #86

    Forumvärd. Jag har mailat mina uppgifter som du behövde. Har de kommit fram? Tänkte bsra att kag inte har hört något. Mvh carre86

  • Äldre 8 Aug 20:30
    #87

    Grattis 'Carre86'!


    Vilken härlig bild! Och grattis till giftermålet Hjärta och grattis i efterskott.

    /Miss O.

  • Äldre 11 Aug 22:38
    #88

    Tack Miss O för alla grattisar!  SkrattandeHjärta

    Ja vi hade en superduktig fotograf som var RIKTIGT prisvärd!!
    Superfina bilder och helt underbar männinska att ha med som fotograf under hela dagen.

    Kan varmt rekomendera Fotograf Sandra Uthby

    www.sandrauthby.se 

Svar på tråden Tävling: Vinn presentkort hos Sefina!