• fine

Säljes: Vintage vattenkaraffer & vaser

Säljer flaskor vi hade vatten i på borden och mjölkkanne-vaser för blommorna för den rätta vintagekänslan. Använda 1 gång och i nyskick! Du slipper dessutom kämpa med att få bort klistermärkena från glaset :) Inköpta på Ikea för 19kr/flaskan och 15kr/kannan. Säljer nu för 10 kr/flaska och 8kr/vas. Finns i västra Göteborg! /Josefine 0707595015

• Svar på tråden Vintage vattenkaraffer & vaser
  • Linojsan

Jag är intresserad!!! Bor dock i Nyköping men har flera vänner i Göteborg som kanske kan hjälpa mig. Var i Göteborg är det du bor? :)

• fine
    Linojsan skrev 2014-06-25 14:06:15 följande:

Jag är intresserad!!! Bor dock i Nyköping men har flera vänner i Göteborg som kanske kan hjälpa mig. Var i Göteborg är det du bor? :)

jag bor i majorna i göteborg, men får hålla mig till "först till kvarn" -regeln ifall någon annan är intresserad! kram J
  • blåviol

Hej!

Jag är intresserad av dina små kannor om de finns kvar. Kan fixa så de kan köpas i göteborg möjligen inne i stan.

• IdaRebecca

Jag köper gärna samtliga flaskor! Bor i Göteborg och kan hämta fr o m imorgon kväll!

(vill du helst sälja all i ett paket köper jag kannorna också)

Svara här eller skicka ett mail så kan vi ju prata mer :)

idalimkar@gmail.com

• fine
    Elenaproblema skrev 2014-08-03 18:29:00 följande:

Hejsan! Är det sålt eller finns det kvar? Skickar gärna en vän så snart som möjligt! :) 

Tyvärr sålda, trodde annonsen hade tagits bort, ursäkta för det! /Josefine
Svar på tråden Vintage vattenkaraffer & vaser