• smbrollop

Varning

Jag vill VARNA glada blivande brudar för Zetterberg couture i Göteborg. De säger att de kan göra precis det du vill men när sedan ALLT sitter FEL och du inte är nöjd så blir du utskälld av butiksinnehavaren för det är minsann du som har fel och ska du inte betala mer än ca. 10.000 så är du inte en intressant kund. Jag är SÅ besviken över att ha längtat efter min klänning i flera månader och sedan bli så fruktansvärt besviken. Handla INTE här!!

• Svar på tråden Varning
  • filibustern

men de var ju fräckt av dem - mest reagerar jag på att om man betalar mindre än 10 000 så är man inte intressant? vadå diskriminerande.. de e sånt jag hatar! själv är jag inte speciellt rik, och jag vet många som kämpar med ekonomin, men man vill ju gifta sig, men kan man inte betala 10 k + så är du inte "välkommen"??? 

• iso

oj! jag väntar på att få hämta min klänning där, ska bli spännande att se om jag blir nöjd för jag betalar inte mer än 10 000 kr för min. tråkigt eftersom de har så otroligt fina klänningar..

• Match

Jag var med om samma sak. På fittingen var Therese hur gullig som helst och sa visst vi kan göra så och så och sen när klänningen kom så var inte de ändringarna gjorda utan den såg ut precis som när jag provade den. ?Det är såhär den ser ut, det är jag som är designer? var det enda jag svar jag fick. Otroligt dåligt bemötande när man köper en klänning för nästan 20.000 kr. Jag skulle aldrig rekommendera någon att köpa sin klänning på Zetterberg. Visst de är fina men det dåliga bemötandet man får och den ångest och besvikelse man upplever när Zetterberg inte håller vad de lovar är inte rolig. Köpa brudklänning ska ju vara en rolig upplevelse.  

• iso

För ordningens skull ( och för framtida brudar som avser köpa klänningar på detta ställe) så var jag och hämtade min klänning igår. den är fantastiskt vacker och jag har inte haft några problem med bemötande. jag är hur nöjd som helst och skulle absolut rekommendera detta ställe till andra. jag kommer förmodligen köpa fler framtida festklänningar här.

tråkigt dock för er som inte blev nöjda, hoppas bröllopen blev/blir bra ändå!

Svar på tråden Varning