• salt15

    Tips på serier om bröllop

    Hejhej!

    Jag har hört att det går flera tv-serier i USA som handlar om bröllop men jag har bara standardkanalerna så nu behöver jag er hjälp med att hitta namnen på dessa serier!

    En som gick förut handlade om att brudgummen fick planera hela bröllopet och bruden inte fick veta någonting! Hua.. Men det var jättekul att se.

    Undrar alltså om någon här vet vad någon av dessa bröllopsrelaterade serier heter?

  • Svar på tråden Tips på serier om bröllop
  • Vichy

    Jag har sett Say yes to the dress (SYTTD), SYTTD Atlanta, SYTTD Briedsmaids, SYTTD Big day och Four weddings...

  • CountryGirl

    "Four weddings." Samma upplägg som den svenska varianten, den finns i versioner från USA, Canada och Australien. Intressant om man vill samla idéer. :)

  • TheD

    Det är bara att säka serierna. Det har gått många säsonger ;) Men det mesta blir tjatigt efter ett tag.

  • Kalejdoskop

    Finns också i found the gown, där brudar hittar sin klänning i en butik som säljer märkesklänningar till lägre pris. Randy's wedding resque är ett annat program. Sen finns också bröllopsfixaren, en kvinna som planerar bröllop på en inte så turistig ö, i närheten av Portugal tror jag. Sjukt roligt! :) alla går på tlc.

Svar på tråden Tips på serier om bröllop