Inlägg från: iso |Visa alla inlägg
  • iso

    Kontrollbehov och beslutsångest

    Oj vad svårt. Vi har inte valt tema eller färg överhuvudtaget utan kör på det vi trivs med och gillar. Jag tror det kommer passa ihop ändå. Samtidigt så kompromissar vid pengamässigt med vissa saker, och andra inte. Jag har gått all in på ringen, för den är viktig för mig. Klänning, skor och smycken har jag kompromissat ganska mycket med, fast inte utan att jag känner mig fin och nöjd ändå. Eftersom det är ekonomiska frågor inblandade hade jag  tagit en diskussion med den blivande mannen så att ni vet vad NI vill och kan tänka er att lägga på bröllopet och vad som är värt att lägga lite extra på. 

    Själva är vi totalt ointresserade av att göra mat eller massa pyssel etc. det intresserar varken mig eller mannen så allt sånt får stället vi ska vara på lösa. Jag har t ex ingen aning om hur dukningen och bordsdekorationerna ser ut, vad som helst blir bra liksom. För mig kommer känslan på bröllopet vara viktigast, att folk har kul och är avslappnade för det kommer vara vad vi och dem minns efteråt. 

Svar på tråden Kontrollbehov och beslutsångest